English

طرح نظارتی ویژه شب یلدا تا پایان آذرماه در کردستان ادامه دارد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از اجرای طرح نظارتی و بازرسی بازار ویژه شب یلدا تا پایان آذرماه سال جاری در سراسر استان خبر داد.

طرح نظارتی ویژه شب یلدا تا پایان آذرماه در کردستان ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حسین رحیمیان گفت: اجرای طرح‌های ویژه نظارتی در راستای بازرسی از بازار با هدف کنترل قیمت‌ها یکی از اولویت‌های اصلی سازمان تعزیرات حکومتی به‌شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی در طول سال طرح‌های مختلف نظارتی را انجام می‌دهد که یکی از مهم‌ترین این طرح مربوط به طرح نظارتی شب یلداست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان با اشاره به اینکه طرح نظارتی شب یلدا از ۱۸ آذرماه آغاز شده، افزود: اجرای این طرح تا پایان آذرماه در سراسر این استان ادامه خواهد داشت و نظارت بر کالاها و اقلام اساسی صورت می‌گیرد.

رحیمیان با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با سایر سازمان‌های مسئول در حوزه نظارت بازار، ادامه داد: در راستای اجرایی کردن این طرح و به صورت روزانه گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی با همراهی نماینده اداره کل صمت، سازمان جهاد کشاورزی و در بعضی از مواقع نماینده اتحادیه‌های صنفی انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت گشت‌های مشترک در سنندج و سایر شهرستان های استان کردستان، یادآور شد: در راستای اجرایی کردن این طرح، گشت‌های مشترک ضمن حضور در بازار از نزدیک وضعیت تخلف در واحدها را بررسی کرده و در مدت زمان کمتر از ۲۴ ساعت، حکم نیز صادر می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان با بیان اینکه تمرکز نظارت‌ها در راستای اجرایی کردن این طرح روی اقلام اساسی است، بیان کرد: گوشت مرغ و گوشت قرمز، انواع میوه و آجیل و همچنین شکلات، از کالاهای است که به صورت ویژه مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد.

رحیمیان با تاکید بر همکاری و تعامل سایر سازمان‌ها و نهادهای مسئول در حوزه بازار، گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی هیچ‌گونه رسالتی برای حضور در بازار و نظارت بر آن ندارد و این وظیفه سایر سازمان‌های دولتی است، ولی در راستای دفاع از حق و حقوق مصرف‌کننده ما با همراهی نماینده سازمان‌های مسئول در این بخش ورود کرده و انتظار داریم که مردم نیز هرگونه تخلف احتمالی را به ما گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه