English

طرح زمستانه راهداری کردستان آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان گفت: طرح راهداری زمستانه از 18 آذرماه جاری شروع شده و تا ۲۰ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

طرح زمستانه راهداری کردستان آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، فرزاد حسنی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان افزود: هر ساله با نزدیک شدن ایام و فصل بارش‌ها راه و شهرسازی خدمات‌رسانی را در قالب طرح زمستانه با همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف در سطح جاده‌ها انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: طرح راهداری زمستانه امسال نیز از 18 آذرماه جاری شروع شده و تا ۲۰ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

به‌گفته وی، راهداران در قالب طرح‌های مختلف زمستانه، نوروزی و تابستانی بیش از 8 هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان شامل  هزار و ۹۰۰ کیلومتر در مسیرهای بین‌شهری و ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر در راه روستایی را زیرپوشش قرار می‌دهند.

حسنی با بیان اینکه جاده‌های بین‌شهری و راه‌های روستایی کردستان دارای 104 گردنه برف‌گیر است، گفت: در قالب اجرای طرح راهداری زمستانه ۲۴۰ دستگاه ماشین‌آلات شامل ۹۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، ۹۷ دستگاه نیمه‌سنگین و ۳۳ دستگاه سبک عملیات برفروبی و روان‌سازی جاده‌ها فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان خاطرنشان کرد: در راستای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به کاربران در سطح جاده‌های استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای نوسازی ناوگان ماشین‌آلات و آمادگی طرح راهداری زمستانه، بیش از ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

حسنی از خرید یک دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر و سه کشنده و سه کمرشکن در راستای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل راهداری استان خبر داد و با بیان اینکه این ماشین‌آلات تا کنون تحویل گرفته نشده، گفت: هم‌اکنون ۲۶ راهدارخانه ثابت و 5 راهدارخانه سیار در سطح استان فعال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه