English

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۱۸۲ میلیارد ریال پروژه صنعتی همزمان با سفر رئیس جمهور به کردستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان، 10 هزار و 182 میلیارد ریال پروژه صنعتی در کردستان افتتاح و عملیات اجرایی یک طرح نیز آغاز می شود.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 10182 میلیارد ریال پروژه صنعتی همزمان با سفر رئیس جمهور به کردستان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان بختیار خلیقی در جلسه برنامه ریزی سفر ریاست جمهوری به استان اظهار کرد: آیت الله رئیسی در دور دوم سفرهای استانی خود، قرار است به استان کردستان سفر داشته باشد که در این سفر، 4 پروژه صنعتی و واحد تولیدی افتتاح و عملیات اجرایی یک طرح بزرگ نیز آغاز می شود.

وی اظهار کرد: حجم سرمایه صورت گرفته در این پروژه و طرح ها 10 هزار و 182 میلیارد ریال است که در صورت به بهره برداری رسیدن، برای 560 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: واحد تولیدی آجر فشاری و انواع سفال ماشینی در شهرستان قروه یکی از این پروژه ها است که برای احداث آن 530 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته و برای 50 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

خلیقی ادامه داد: واحد تولید پروفیل یو پی وی سی دیگر پروژه ای است که در سفر سفر رئیس جمهور به کردستان در سنندج افتتاح می شود و برای آن یک هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و 90 نفر به صورت مستقیم صاحب شغل می شوند.

وی یادآور شد: واحد تولیدی قیر و ظروف فولادی دیگر پروژه صنعتی است که در این سفر در شهرستان مریوان به بهره برداری رسیده و با حجم سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد ریال، برای 120 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: عملیات اجرایی طرح تولید ظروف شیشه ای دهان گشاد و انواع بطری شیشه ای نیز در شهرستان سقز با میزان اشتغالزایی 300 نفر و حجم سرمایه گذاری 6 هزار و 500 میلیارد ریال نیز در این سفر آغاز می شود.

خلیقی گفت: همچنین عملیات بهسازی و آسفالت جاده دسترسی به معدن باریت شاه نشین مریوان نیز دیگر پروژه ای است که به اتمام رسیده و در این سفر به بهره برداری می رسد؛ برای این پروژه نیز 152 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه