English

مسئول امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

وجود سفارت خانه رژیم کودک کش و سفاک اسرائیل در دیگر کشورها مایه ننگ است

مسئول امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، گفت: وجود سفارت خانه رژیم کودک کش و سفاک اسرائیل در کشوری همانند ترکیه، عربستان و اردن مایه ننگ است و قطعا در روز قیامت سران بی لیاقت این کشورها در پیشگاه رسول الله(ص) شرمسار و در دادگاه عدل الهی محاکمه خواهند شد.

وجود سفارت خانه رژیم کودک کش و سفاک اسرائیل در دیگر کشورها مایه ننگ است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، حجت الاسلام والمسلمین نادر رضایی، مسئول امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص حمله رژیم صهیونیست به یکی از بیمارستان های غزه، اظهار کرد: پیامبر اکرم اسلام (ص) فرمودند هر کسی که شب را به صبح برساند و به فکر دیگر برادران مسلمان نباشد و اهتمام نورزد چنین انسانی مسلمان نیست.

وی افزود: جنایاتی که امروز به دست اسرائیل غاصب و جنابتکار در سرزمین مظلوم غزه انجام گرفته قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و متاسفانه مجامع جهانی و خصوصا کشورهای به ظاهر مسلمان همانند عربستان سعودی و امارات عربی سکوت خفت بار اتخاذ کرده اند.

مسئول امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، بیان کرد: وجود سفارت خانه رژیم کودک کش و سفاک اسرائیل در کشوری همانند ترکیه، عربستان و اردن مایه ننگ است و قطعا در روز قیامت سران بی لیاقت این کشورها در پیشگاه رسول الله(ص) شرمسار و در دادگاه عدل الهی محاکمه خواهند شد.

رضایی تصریح کرد: ایران اسلامی در زمان منحوس پهلوی با رژیم جعلی اسرائیل ارتباط داشت و هر شخص روشن فکری که جنایات اسرائیل را بازگو می‌کرد با او برخورد می‌شد، اما خوشبختانه امروز با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب از سال 57 به بعد ایران اسلامی حامی مظلومان عالم است و فرقی نمی‌کند که آن گروهی که مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند شیعه باشند یا اهل سنت. ایران اسلامی از حزب الله لبنان و فلسطین حمایت کرده و این از افتخارات این ملت فهیم است.

وی عنوان کرد: اگر ما برگردیم به 75 سال قبل قطعا کشوری بنام اسرائیل وجود نداشته و بعدا با حمایت استکبار جهانی به وجود آمده و پر واضح است که این رژیم جعلی و بی اساس است.

مسئول امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، خاطرنشان کرد: سرزمین فلسطین حق مسلم مردمان مظلوم فلسطین است و باید بنام کشور فلسطین باقی بماند و مردمان ساکن در این سرزمین از هر نژاد و قومی حق حاکمیت بر کشور خودشان را دارند، امیدواریم با همت و مقاومت مجاهدین اسلامی و هم بستگی کشورهای مسلمان همه ما شاهد سرنگونی رژیم غاصب باشیم و خواهد آمد آن روزی که در قدس شریف نماز جماعت مسلمین برپا شود و وعده رهبر عزیزمان روزی محقق خواهد شد که فرمود اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه