English

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان:

برپایی ۱۲۰ پایگاه جشن عاطفه ها برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از برپایی 120 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند در سطح استان خبر داد.

برپایی 120 پایگاه جشن عاطفه ها برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ رضا طوسی مدیر کل کمیته امداد استان کردستان در جمع خبرنگاران عنوان کرد:  این نهاد  با هدف ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و بهره گیری از ظرفیت خیران برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند هرساله در آستانه بازگشایی مدارس نسبت به برگزاری جشن عاطفه ها اقدام می کند.

وی افزود: هم اکنون 23 هزار دانش آموز نیازمند و در حدود هشت درصد از دانش آموزان استان  تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند.

طوسی گفت: جشن عاطفه های امسال در 120 پایگاه برگزار و کمک های مردمی و خیران برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند جمع آوری خواهد شد.

وی تصریح کرد: روز پنجشنبه 30 شهریور در میادین اصلی شهرها، 31 شهریور در مصلی های نماز جمعه و روز چهارم مهر ماه در سطح مدارس کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند جمع آوری خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: درکنار تمامی ادارات اجرایی کمیته امداد، مراکز نیکوکاری در سطح استان نیز در این زمینه اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد تمامی کمک های مردمی را قبل از بازگشایی مدارس به دست نیازمندان می رساند، تصریح کرد: سال گذشته 6 میلیارد تومان کمک در جشن عاطفه جمع آوری شد که چهار میلیارد و 400 میلیون تومان آن از طریق مراکز نیکوکاری و یک میلیارد و 600 میلیون تومان  از طریق این نهاد جمع آوری و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه