English

به‌منظور بررسی وضعیت خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی؛

بازدید مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان کردستان از موکب این اداره در مرز باشماق مریوان

صبح امروز مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه ای استان کردستان به‌منظور وضعیت خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی از موکب برپا شده توسط این اداره کل در مرز باشماق شهرستان مریوان بازدید کرد.

بازدید مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان کردستان از موکب این اداره در مرز باشماق مریوان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، فردین وکیلی از برپایی موکب‌های این اداره کل در شهرستان‌های سنندج و مریوان، آماده‌سازی مهمانسراهای شهرستان‌های سنندج، بیجار و مریوان، برپایی ۳۰ چادر اسکان زائرین اربعین حسینی در مریوان و آماده‌سازی پارکینگ در شهرستان مریوان با همکاری آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای استان جهت پذیرایی از همکاران و زائرین اربعین حسینی که مرز باشماق مریوان را برای عزیمت به کربلایی معلی انتخاب می‌کنند و استقرار تیم‌های امداد در رشته‌های سرویس و نگهداری خودرو و خیاطی خبر داد.

وکیلی افزود: اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان کردستان با بهره‌گیری از تجربیات موفق سال گذشته خود امسال نیز در راستای عمل به وظایف اجتماعی خود اقدام به برپایی ۲ موکب جهت میزبانی از زائرین اربعین حسینی در شهرستان‌های سنندج و مریوان با همکاری کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه ای و شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کردستان کرده است.

وی از آماده‌سازی مهمانسراهای شهرستان‌های سنندج، بیجار و مریوان و همچنین برپایی ۳۰ چادر با همکاری جمعیت هلال‌احمر استان با هدف اسکان زائرین اربعین حسینی که مرز باشماق مریوان را برای سفر به کربلای معلی انتخاب می‌کنند، خبر داد و گفت : در همین راستا نیز بازدیدهای منظم در جهت ایجاد هماهنگی بیش از پیش از شهرستان‌های یادشده انجام‌شده است.

در پایان مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان کردستان ابراز امیدواری کرد که با همکاری مجموعه مهارت‌آموزی استان شاهد میزبانی مناسب از زائرین اربعین حسینی در سال جاری باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه