English

امام جمعه موقت سنندج؛

حفاظت از میراث‌فرهنگی وظیفه همگانی است

امام جمعه موقت سنندج گفت: بناها، بافت‌ها و محوطه‌های باستانی کردستان گنجینه‌های گران‌بهایی هستند که حفاظت و صیانت از آن‌ها وظیفه همگانی است. 

حفاظت از میراث‌فرهنگی وظیفه همگانی است

به‌گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ ماموستا معروف خالدی در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: استان کردستان و به‌ویژه شهرستان سنندج به‌لحاظ فرهنگی، تاریخی و ظرفیت‌های صنایع‌دستی و گردشگری بسیار غنی است. 

امام جمعه موقت سنندج ضمن تشکر از اقدامات خوب و مؤثر اداره میراث‌فرهنگی در حفظ و حراست از این ظرفیت‌ها افزود: خدمت در اداره میراث‌فرهنگی یک عبادت است چرا که این دستگاه کار حفاظت و صیانت از تاریخ و فرهنگ مردم یک منطقه را بر عهده دارد. 

او با تأکید بر اینکه باید بیش از پیش پیشینه تاریخی کردستان را به همه شناساند، عنوان کرد: باید ضمن توجه به موضوعات فرهنگی، با معرفی و تبلیغ گسترده و مناسب، زمینه برای رونق گردشگری و توسعه اقتصادی منطقه فراهم شود. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، با بیان اینکه توانمندی‌های بالقوه‌ای در کردستان وجود دارد، گفت: تلاش‌ها به سمتی است که توانمندی‌های بالقوه این استان به بالفعل تبدیل شود. 

منصور مهرزاد اظهار کرد: امید است با حمایت امام جمعه و همکاری سایر نهادهای دولتی و بخش خصوصی بتوانیم در مسیر رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده بیش از پیش موفق باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه