English

سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج عنوان کرد؛

اعمال معافیت ماده ۵ قانون جوانی جمعیت در شهرداری سنندج

سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج تلاش در راستای تحقق سیاست‌های جوانی جمعیت از اولویت‌های مهم مدیریت شهری است، گفت: معافیت ماده 5 قانون جوانی جمعیت در شهرداری سنندج اعمال می‌شود.

اعمال معافیت ماده 5 قانون جوانی جمعیت در شهرداری سنندج

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛  کومار بابایی‌نژاد، سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج اظهار کرد: تحقق اهداف و سیاست‌های جوانی جمعیت به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در مدیریت شهری سنندج دنبال و در این راستا برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت مجلس مطابق اصل 85 قانون اساسی، عنوان کرد: به منظور تحقق بند«چ» ماده 102 قانون برنامه پنجساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دستگاه‌های اجرایی مکلفند برای تامین و ارتقای کیفیت مسکن، پایان کار و عوارض ساخت و ساز و همه هزینه های تخصصی شبکه، انشعابات و هزینه‌های تخصصی شبکه، انشعابات و هزینه‌های خدمات نظام مهندسی را به میزان 50 درصد برای خانواده‌های دارای سه فرزند زیر بیست سال و به میزان 70 درصد برای خانواده‌های دارای حداقل چهار فرزند زیر بیست سال برای یک مرتبه و هزینه پروانه عوارض ساختمانی را به میزان 10 درصد برای خانواده‌های دارای حداقل سه فرزند زیر بیست سال تخفیف دهند.

سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج افزود: دولت مکلف است 100 درصد تخفیف‌های مربوط به روانه ساختمانی را از محل منابع عمومی در بودجه‌های سنواتی پیش‌بینی نماید.

بابایی‌نژاد عنوان کرد: معافیت‌های فوق تا متراژ 130 مترمربع زیربنای مفید در تهران، 200 مترمربع در شهرهای بالای 500 هزار مترمربع و 300 مترمربع در شهرها و روستاهای قابل اعمال است.

وی گفت: با توجه به استعلام‌ اخذ شده از دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در این خصوص ضمن رعایت مفاد قانونی نسبت به اعلام و اطلاع‌رسانی مراتب در سطح منطقه برای اطلاع شهروندان و متقاضیان مشمول برای بهره‌مندی از مزایای مذکور اقدام شود.

سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج عنوان کرد: از ابتدای اجرای طرح لیست تمام تخفیفات اعمالی به درج مبالغ تخفیفی به انضمام اطلاعات مالکیتی و هویتی مشمولین بعد از ثبت در شهرداری مناطق برای درج در سامانه مطالعات و بدهی‌های دولت هر سه ماه یکبار به مدیریت درآمد شهرداری مرکزی ارسال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه