English

معاون اجتماعی سپاه بیت المقدس استان کردستان:

ورود هنرمندان به تبیین وتوسعه فرهنگ حجاب و عفاف ضروری است

معاون اجتماعی سپاه بیت المقدس استان کردستان با تأکید بر ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر، ورود هنرمندان متعهد به تبیین وتوسعه فرهنگ وحجاب را به عنوان یک ضرورت بسیار مهم نام برد.

ورود هنرمندان به تبیین وتوسعه فرهنگ حجاب و عفاف ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ سرهنگ مسعود ولی ئی معاون اجتماعی سپاه بیت المقدس استان کردستان صبح امروز با حضور در حوزه هنری استان کردستان انتصاب افشین آزادی را به عنوان سرپرست حوزه هنری استان کردستان تبریک گفته و بر ضرورت توسعه تعامل در زمینه فعالیت های فرهنگی وهنری در استان تأکید کرد.

وی با اشاره به مباحث مربوط به حجاب و عفاف گفت: مطالبه مردم از ما ورود به موضوع حجاب و عفاف است و در این زمینه لازم است دستگاه های فرهنگی و هنری با بسیج امکانات و با همراهی هنرمندان، هنرمندانه در مسیر بسط و توسعه فرهنگ حجاب و عفاف و موضوع احیاء فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر گام بردارند.

معاون اجتماعی سپاه بیت المقدس استان کردستان با تمجید از فعالیت های تأثیرگذار حوزه هنری در استان و بحث مناطق حاشیه گفت: متأسفانه هم اکنون در شهرسنندج شاهد پدیده ای به عنوان حاشیه نشینی هستیم و یکی از مراکزاستانی با بیشترین حجم حاشیه نشینی را در سنندج شاهد هستیم که می طلبد تا حوزه هنری و سایر دستگاه های متولی فرهنگ وهنر استان در راستای توزیع عادلانه و متوازن امکانات توجه ویژه ای به انجام فعالیت های فرهنگی وهنری در مناطق حاشیه را در قالب طرح کرامت داشته باشند.

سرهنگ ولی ئی به تولیدات هنری هم گریزی زد و گفت: متأسفانه در بخشی از تولیدات هنری علی الخصوص سینما و تولیدات مربوط به سینمای خانگی شاهد رواج یک سری مفاهیم کاملا متضاد با فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی هستیم که امیدواریم با مجوزنظارتی که به صداوسیما بر این تولیدات توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی داده شده است شاهد اتفاقات مثبت در راستای تأمین برنامه ها باشیم.

وی ضمن اشاره به مشکلات اقتصادی به ویژه برای مردم استان کردستان گفت: انتظار می رود تا با فراهم سازی امکان حضور عامه مردم در سالن های سینمایی شرایطی فراهم گردد تا مردم کردستان با امتیازی ویژه دو یا سه روز در هفته به صورت نیم بهاء از فیلم های اکران شده در سینما ها دیدن کنند.

در این جلسه که کرمی مسئول بسیج کارمندان شهرستان سنندج نیر حضور داشت سرگرد دولت یاری معاون اجتماعی بسیج سپاه ناحیه سنندج نیز با اشاره به موضوع حجاب و عفاف تأکید کرد: آنچه که امروز شاهد آن هستیم بخش اعطم آن ناشی از عدم انجام درست وظایف توسط مسئولین است.

وی با اشاره به قیام امام حسین که برمبنای احیای امر به معروف بوده افزود: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تلاش در جهت کاهش آسیب های اجتماعی وظیفه ای همگانی است که باید به درستی به آن عمل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه