English

مرگ روزانه رانندگان براثر تصادف در جاده های کردستان

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان از مرگ روزانه رانندگان بر اثر تصادف در جاده های کردستان خبرداد.

مرگ روزانه رانندگان براثر تصادف در جاده های کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سرهنگ عیسی گوهری در جلسه کمیسیون ایمنی راههای استان گفت: متاسفانه امسال شاهد افزایش امار تصادفات منجر به فوت نسبت به دوماهه سال گذشته بودیم و در طول 61روز 61نفر بر اثر تصادف در جاده ها جان خودرا از دست داده اند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان در ادامه افزود: نبود جاده های مناسب یکی از بزرگترین معضلات جاده های کردستان برای بروز تصادفات می باشدکه می توان به مسیر مریوان -سقز اشاره کردکه  در این مدت 5نفر در این مسیر جان خودرا از دست داده اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مسیر روستای زاغه که پروژه احداث جاده توسط پیمانکار رها شده نیز منجربه مرگ دونفر در این مسیر شده است.همچنین درطول یک ماهه سال جاری ما در گردنه ماموخ و‌عباس آباد تعداد 11نفر فوتی داشتیم.

 سرهنگ گوهری در ادامه بیان داشت: یکی دیگر از مسیر های پرتردد کردستان کریدور شمال -جنوب است که اگر برای ان کاری نکنیم هر روز شاهد تصادفات منجر به جرح یا فوتی خواهیم بود.

گوهری در ادامه به طرح ممیزی گردنه صلوات اباد اشاره کردو گفت: متاسفانه چندین ماه است کارگاههای احداث زیر ساخت این پروژه تعطیل است وکاری انجام نمیشودو موجب ایجاد ترافیک و  تصادفات در این مسیر شده است که امیدواریم با تامین اعتبار لازم  پروژه عملیات احداث ان به پایان برسد و مشکلات گردنه صلوات آباد حل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه