English

محدودیت تردد در مبادی ورودی استان کردستان/تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین (تریلر کشنده) در تمام محورهای ارتباطی استان به علت بارش برف ممنوع بوده و بیشتر راه‌های کردستان مسدود است.

محدودیت تردد در مبادی ورودی استان کردستان/تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عیسی گوهری صبح امروز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار کرد: بارش نزولات آسمانی در 24 ساعت گذشته موجب مسدود شدن محورهای "بانه-سقز"، سقز به بوکان، "سقز-مریوان"، "مریوان-سروآباد"، "مریوان-کامیاران"، "بیجار-قروه"و" بیجار-همدان" شد.

وی با بیان اینکه تردد تریلرهای کشنده در تمام محورهای مواصلاتی استان به علت بارش برف و کولاک تا اطلاع ثانوی ممنوع است،گفت: هم اکنون ماموران پلیس راه در مبادی ورودی محورها مستقر شده و از ورود خودروهای مشمول ممنوعیت به این محورها جلوگیری می‌کنند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، بارش برف و باران کماکان در بیشتر نقاط این استان ادامه دارد و تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

گوهری توصیه کرد  رانندگان به هیچ عنوان محورهای استان کردستان را تا قطع بارش‌ها برای سفر انتخاب نکنند و در صورت لزوم بدون همراه داشتن تجهیزات زمستانی راهی سفر نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه