English

بیانیه تقدیر و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

بیانیه تقدیر و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با صدور بیانیه ای از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد، متن بیانیه به این شرح است:

شکر بی پایان خداوند قادر متعال که نعمت بصیرت، لحظه شناسی و حضور مداوم در صحنه را نصیب ملت مبارز ایران اسلامی و کردستان سربلند نمود تا در بزنگاه های مختلف تاریخی با حمایت قاطعانه از مواضع انقلابی و آزادی خواهانه رهبر و مقتدای عظیم الشأن خود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله تالعالی) هیمنه پوشالی ابرقدرت های زر و تزویر را درهم شکسته و رویای سلطه طلبی آنان را آشفته تر سازند.

حال که روز جهانی قدس با ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عرصه ای جهانی برای مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی تبدیل شده و نور ایمان و همدلی در بین مسلمانان جهان را روشن تر نموده است، جهان شاهد تغییر موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت و سرعت گرفتن نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است.

امروز مردم انقلابی استان کردستان بار دیگر شکوهی قهرمانانه آفریدند و با مشت های گره کرده حمایت خود از قدس شریف و جبهه مقاومت در منطقه را در مبارزه با استکبار جهانی فریاد زدند. این حضور بی نظیر برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات این خطه ی مجاهد پرور است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بر خود لازم می داند از عموم مردم متدین سراسر استان، زن و مرد، پیر و جوان، و از هر قشری که در رقم خوردن این صحنه ماندگار سهیم بودند تشکر و قدردانی نموده و عزت روز افزون این امت مسلمان و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی و همچنین آزادی کامل قدس شریف از چنگال گرگ صفتان زمان را مسئلت نماید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی