English

شبکه برق ۳۳ روستای حوزه برق شمال سنندج اصلاح شد

مدیر امور برق شمال سنندج گفت: در نیمه دوم سال جاری شبکه فشارضعیف 33 روستای اموربرق شمال سنندج اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

شبکه برق 33 روستای حوزه برق شمال سنندج اصلاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حسینی صبح امروز شنبه با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: به منظور حذف شبکه های فرسوده، افزایش ضریب ایمنی شبکه، ایجاد مبلمان شهری و روستایی و استاندارد سازی شبکه، پروژه تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار مطابق باچشم انداز تعیین شده درحال اجرا است.

وی افزود: در نیمه دوم سال جاری تاکنون شبکه سیم مسی 33 روستای امور برق شمال سنندج با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 100 میلیون ریال اصلاح و به کابل خود نگهدار تبدیل شده است.

مدیر امور برق شمال سنندج بیان کرد: از 117 روستای موجود درحوزه برق شمال سنندج تاکنون شبکه سیم مسی 45 روستای این امور در شهرستان سنندج به طور کامل اصلاح و بهسازی شده است.

حسینی با تاکید بر اینکه همزمان با اجرای این طرح تیرهای فرسوده روستایی نیز تعویض و یا جابه جا شد، افزود: از ابتدای اجرای طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در حوزه برق شمال سنندج تاکنون کل شبکه شهری اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است و روند اصلاح و بهینه سازی شبکه فرسوده روستایی نیز به صورت جدی تداوم دارد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه، اصلاح و تقویت زیرساخت های روستایی سبب تسریع مهاجرت معکوس به روستاها و رونق گرفتن بخش کشاورزی و دامداری در روستا می شود که یکی از همین زیرساخت ها توسعه و اصلاح شبکه برق بخش روستایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه