English

شناسایی ۱۹۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در حال حاضر 191 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

شناسایی 191 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فرزین رضاعی ظهر امروز سه شنبه در گفت‌وگو با رسانه های استان اظهارکرد: 37 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان شناسایی شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه در حال حاضر 191 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: سنندج با 92 بیمار بیشترین آمار بستری‌شدگان کرونایی در بین شهرستان‌های استان را به خود اختصاص داده است.

به گفته وی، 12 بیمار کرونایی در سقز، 23 نفر در مریوان، 4 بیمار در قروه، 7 بیمار در بیجار، 12 بیمار در کامیاران، یک بیمار در دیواندره، 29 بیمار در بانه، 8 بیمار در دهگلان و 3 بیمار کرونایی در بیمارستان سروآباد بستری هستند. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: وضعیت 27 بیمار مبتلا به کرونا در استان وخیم است و در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

رضاعی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته تا کنون هیچ بیمار مبتلا به کرونا در استان فوت نشده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع این ویروس تا کنون یک‌هزار و 919 نفر در این استان بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند.

وی تصریح کرد:‌836 نفر در سنندج، 304 نفر در سقز، 150 نفر در قروه، 102 نفر در کامیاران، 150 نفر در بانه، 92 نفر در دیواندره، 72 نفر در بیجار، 184 نفر در مریوان، 24 نفر در دهگلان و 5 کرونایی در سروآبادجان ‌باخته‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

 رضاعی ضمن تأکید بر استفاده از ماسک و اهمیت پوشش همگانی واکسیناسیون جهت کنترل، پیشگیری از بیماری و انتقال آن به دیگران اظهار کرد: در اسرع وقت ترزیق واکسن کرونا را با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون و یا مراکز جامع خدمات سلامت انجام داده و دو نوبت آن را تکمیل نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه