English

۱۶۲ هزار مترمربع از معابر سطح شهر سنندج آسفالت و بهسازی شد

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از آسفالت و بهسازی 162 هزار مترمربع از معابر آسفالت شده سطح شهر از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: در این بازه زمانی 19 هزار و 500 تن آسفالت صرف بهسازی معابر و محلات سطح شهر شده است.

162 هزار مترمربع از معابر سطح شهر سنندج آسفالت و بهسازی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهزاد ریحانی فرد  صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه های استان،اظهار کرد:  ارتقاء کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از معیارهای تاثیرگذار در ارتقاء سطح کیفیت تردد شهروندان و وسائط نقلیه و یکی از ضرورت های اصلی و اساسی در راستای جلب رضایتمندی شهروندان است. 

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج بیان کرد: از مهم‌ترین موضوعاتی که هرساله در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار می‌گیرد رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر جهت پیشگیری از ایجاد ترافیک در شبکه معابر درون شهری و بهبود وضعیت معابر و محلات است. 

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 478 هزار مترمربع از معابر و محلات سطح شهر با 72 هزار تن آسفالت؛ بهسازی شد. 

ریحانی‌فرد بیان کرد: در راستای تسریع در انجام بهسازی معابر علاوه بر استفاده از پتانسیل سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج؛ با عقد قرارداد از پیمانکار بخش خصوصی جهت آسفالت معابر نیز بهره خواهیم گرفت. 

وی از آسفالت و بهسازی 162 هزار مترمربع از معابر و محلات سطح شهر از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: در این بازه زمانی 19 هزار و 500 تن آسفالت صرف بهسازی معابر و محلات سطح شهر شده است.

 ریحانی فرد عنوان کرد: 7 هزار و 829 مترمربع معابر و محلات منطقه یک با 916 تن آسفالت، معابر منطقه دو 18 هزار و 966 مترمربع با 2 هزار و 219 تن، حوزه شهرداری منطقه سه 10 هزار و 427 مترمربع  با یک هزار و 220 تن بوده است. 

وی اضافه کرد: در سطح ناحیه ویژه بهاران 6 هزار و 726 مترمربع آسفالت  و بهسازی با 787 تن، ناحیه حسن آباد 7 هزار و 641 مترمربع با 894 تن، ناحیه منفصل شهری نایسر به متراژ 10 هزار و 675 مترمربع و یک هزار و 249 تن و ناحیه منفصل شهری ننله به متراژ یک هزار و 750 مترمربع با 250 تن آسفالت، بهسازی شده است. 

ریحانی فرد تصریح کرد: قریب به 28 هزار مترمربع از پروژه‌های عمرانی در حال اجرا نظیر بلوار 36 متری اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیرهمسطح سنجرخان با 2هزار و  434تن آسفالت و بهسازی شد. 

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج اعلام کرد: پیمانکار طرف قرارداد این شهرداری هم با توزیع 9 هزار و 602 تن آسفالت؛ قریب به 70 هزار مترمربع از معابر سطح شهر را بهسازی نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه