English

شهردار سنندج:

کارخانه تمام اتوماتیک آسفالت با ظرفیت تولید ۱۶۰ تن در ساعت در سنندج راه‌اندازی می‌شود

شهردار سنندج گفت: با هدف تولید بیشتر آسفالت و در راستای تسریع در بهسازی معابر و محلات سطح شهر کارخانه تمام اتوماتیک آسفالت با ظرفیت 160 تن در ساعت خریداری و عملیات نصب این کارخانه در حال اجرا است.

کارخانه تمام اتوماتیک آسفالت با ظرفیت تولید 160 تن در ساعت در سنندج راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حشمت الله صیدی صبح امروز سه شنبه در گفت‌وگو با رسانه های استان، اظهار کرد: آسفالت معابر و محلات همواره یکی از مطالبات بحق شهروندان و از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری بوده است. 

شهردار سنندج تصریح کرد: آسفالت معابر و محلات موجب کاهش و روان سازی ترافیک در شبکه معابر درون شهری، سهولت در تردد خودروها و عابرین پیاده و به تبع آن رضایتمندی شهروندان خواهد شد. 

وی عنوان کرد: این شهرداری در حال حاضر دارای کارخانه 120 تن در ساعت است که با توجه به توسعه شهر این کارخانه به تنهایی جوابگویی فعالیت‌های عمرانی این شهرداری  نیست. 

صیدی از  خرید کارخانه تمام اتوماتیک جدید آسفالت با ظرفیت 160 تن در ساعت با قابلیت استفاده از 20 درصد مصالح بازیافت (تراشه آسفالت) خبر داد و گفت: این کارخانه جدید تمام اتوماتیک بوده و بخش اعظمی از آسفالت مود نیاز معابر شهری و پروژه ها از این کارخانه تامین خواهد شد که این مهم موجب صرفه جویی قابل توجهی در هزینه‌های عمرانی می‌شود. 

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: در راستای راه‌اندازی کارخانه آسفالت با ظرفیت مناسب با توجه به حجم مورد نیاز و نیاز منطقه؛ نصب کلیه ملحقات و ضمائم براساس مشخصات و ضوابط، بهره‌برداری و استفاده بهینه و رعایت ضوابط و مشخصات تولیدات کارخانه از اولویت خاصی برخوردار بوده و الزاماً‌ کنترل مراحل تولیدی باید دقیقاً مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: سیستم تغذیه مصالح سرد، سیستم خشک کردن مصالح، سیستم جمع آوری غبار و فیلر موجود در مصالح، برج تفکیک و میکس مصالح، کمپرسور هوا، کابین کنترل، پکیج پمپ قیر، سیستم تراشه آسفالت، سیستم خردایش و دیگر تجهیزات جانبی از لوازم امکانات این کارخانه آسفالت است. 

شهردار سنندج اعلام کرد : برای نصب و راه‌اندازی این کارخانه 160 تنی آسفالت ، 17 میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه صرف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی