English

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اعلام کرد:

آغازعملیات محوطه سازی و احداث فضای سبز جنب مسجد نور در پارک جنگلی آبیدر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از آغاز اجرای محوطه سازی و احداث فضای سبز جنب مسجد نور در پارک جنگلی آبیدر خبر داد و گفت: این محموطه به متراژ 3500 متر مربع است که علاوه بر سنگ فرش در طراحی فضای سبز از گیاهان رونده صخره ای و نیز کنده درختان استفاده خواهد شد.

آغازعملیات محوطه سازی و احداث فضای سبز جنب مسجد نور در پارک جنگلی آبیدر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، شرمین شریفی اظهار داشت: توسعه سرانه فضای سبز تفرجگاهی و ارتقاء سیما و منظر سطح شهر از اولویت های این سازمان است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج بیان کرد: پارک جنگلی آبیدر بعنوان مهم ترین تفرجگاه سطح شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و احداث فضاهای سبز در این پارک جنگلی بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: این سازمان در راستای توسعه سرانه فضای سبز عملیات احداث محوطه سازی و فضای سبز در نزدیکی مسجد نور در پارک جنگلی آبیدر را آغازنمود.

شریفی عنوان کرد: متراژ این محوطه 3500 متر مربع است که حدود 30 در صد از آن را سنگفرش شده است .

وی افزود: در این محوطه آبنما به مساحت 120 متر مربع احداث شده و در راستای تامین روشنایی این پارک 2 عدد پایه روشنایی و 12 عدد چراغ 150 وات نصب می شود.

 شریفی گفت: در طراحی فضای سبز محوطه جنب مسجد نور  پارک جنگلی آبیدر از گیاهان رونده صخره ای و نیز کنده درختان استفاده می شود.

وی ابراز امیدواری نمود: با توسعه سرانه فضای سبز در پارک جنگلی آبیدر بتوانیم گام مهمی در جهت ارتقاء سطح سیما ومنظر پارک جنگلی آبیدر برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه