English

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان کردستان :

کسب رتبه سوم کشوری توسط بانک کشاورزی استان کردستان /پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در کردستان

فهیمی اذعان داشت:در برسی های انجام شده در سطح 31 استان کشور بانک کشاورزی استان کردستان در همه آیتم ها به عنوان استان برتر موفق به کسب رتبه سوم شده است.

کسب رتبه سوم کشوری توسط بانک کشاورزی استان کردستان /پرداخت بیش از 44 هزار فقره تسهیلات در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، اسعد فهیمی در اولین جلسه کارگروه توسعه سرمایه گذاری در سال 98 اظهار کرد :در مجموع بانک کشاورزی استان کردستان با 44 هزارو 47 فقره به اعتبار 11هزارو 482میلیارد ریال با 53 درصد رشد تسهیلات پرداخت نموده  است.

وی افزود :87درصد از پرداخت تسهیلات در بخش سرمایه ای بوده وبیش از 90 درصد یعنی از 11هزارو 480 میلیارد ریال 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی  بخش کشاورزی پرداخت شده است.  

فهیمی گفت: بانک کشاورزی استان کردستان همچنین تاکنون با پرداخت 7هزارو 519 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون برای  خرید 31فقره ادوات کشاورزی پرداخت شده است که با این مبلغ پرداختی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان تاکید کرد: باتوجه به پرداخت به موقع  معوقات بانک کشاورزی همچنین سپرده گذاری برای خرید تضمینی گندم نیز برنامه ریزی های مناسبی در دست اقدام است.

وی اظهارداشت: باید با یک استراتژی برنامه ایی 5ساله در راستای پرداخت تسهیلات باتعیین  اولویت های پرداخت تدوین شود براین اساس می شود با تکیه بر ظرفیت های کشاورزی استان گام موثری در توسعه کشاورزی برداشته شود.

فهیمی با اشاره به  4 آیتم ویژه  گلخانه، توسعه باغات، تولید گوشت قرمز و فرآوری محصولات کشاورزی یاداور شد: اجرای طرحهای گلخانه نیز باید اولویت های پرداخت تسهیلات در سال 98، توسعه باغات نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد:برای توسعه باغات دیم از 48هزار میلیارد ریال تا امروز  32هزارو 600 میلیارد ریال پرداخت شده است که می تواند زمینه اشتغالزایی 7000نفر را ایجاد نماید..

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان عنوان کرد : جذب سرمایه گذار برای فرآوری محصولات کشاورزی مورد توجه ویژه بخش کشاورزی و مجموعه بانک کشاورزی است به ویژه با درنظر گرفتن استعداد استان در تولید محصولات چون سیب زمینی که بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت : با وجود ظرفیت و توانایی استان کردستان در تولید گوشت قرمز با تولید 13هزار تن گوشت قرمز علاوه بر تامین گوشت قرمز کشور می شود زمینه اشتغال 9100نفر را فراهم کرد در حال حاضر 6000شاغل در راستای تولید گوشت قرمز استان فعالیت می کنند.

فهیمی افزود: در حال حاضر 60 میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی وجود دارد که با تعین اولویت پرداخت ها بانک کشاورزی امادگی  پرداخت دارد.

به گفته وی: توسعه بخش کشاورزی استان کردستان باهدف تولید و اشتغال پایدار از اولویت های بانک کشاورزی استان کردستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه