English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان عنوان نمود:

مشخص شدن ۱۴ فرصت جدید سرمایه گذاری در استان کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار داشت: در راستای ایجاد فرصت های جدید سرمایه گذاری 14 فرصت برای سرمایه گذاری مشخص شده است که باید با بررسی دقیق و تشویق سرمایه گذاری نسبت به جذب سرمایه گذاران در این 14 فرصت مشخص شده اقدام کرد.

مشخص شدن 14 فرصت جدید سرمایه گذاری در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، خالد جعفری در اولین جلسه کارگروه توسعه سرمایه گذاری در سال 98 اظهار کرد: شناخت دقیق بانک کشاورزی  از بخش کشاورزی استان و همکاری های مستمر بانک این کشاورزی با سازمان جهاد کشاورزی عامل کسب موفقیت برای بانک کشاورزی بوده است.

وی افزود: تسهیل در ایجاد اقدامات زیر ساختی برای حضورسرمایه گذاران همچنان سابق در اولویت است و با حمایت جدی تر از سرمایه گذاران بخش کشاورزی استان می توانند توسعه بخش کشاورزی استان را تضمین نماید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: تولید و اشتغال پایدار و توجیه اقتصادی از موارد مهم در بررسی طرح ها و پروژه های بخش کشاورزی در استان است.

وی تاکید کرد: در راستای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های کشاورزی تعیین مسئولان پیگیر و مسئولیت پذیر برای اجرای پروژه‌ها می تواند روند اجرا را سرعت داده و در رفع موانع تاثیر به سزایی داشته باشد.

وی اظهار داشت : یکی از موارد مهم دیگر که باید مدنظر باشد توجیه سرمایه گذاران برای انجام سرمایه گذاری بوده که بسیار مهم و ضروری است با انجام این اقدام ظرفیت های ویژه بخش کشاورزی توسعه و دیگر بخشها تقویت خواهد شد.

جعفری یادآورشد: در راستای ایجاد فرصت های جدید سرمایه گذاری، 14 فرصت جدید برای سرمایه گذاری مشخص شده است که باید با بررسی دقیق و تشویق سرمایه گذاری نسبت به جذب سرمایه گذاران در این 14 فرصت مشخص شده اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: از 14 فرصت ایجاد شده در سرمایه گذاری بخش کشاورزی می توان به پرورش گاو شیری 1000راسی سمینتال، واحد پرورش قارچ خوراکی،  شهرک گلخانه چاغرلو، فرآوری سیب زمینی، فرآوری دانه های روغنی، پرورش گوسفند  20000 راسی(رومانف) ،پرورش گاو شیری 3000راسی هلشتاین اشاره کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ادامه داد: فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی، تولید آبمیوه و کنستانتره، طرح تولید رب گوجه فرنگی، تولید غذاهای اماده و نیمه آماده و تولید فراورده های مشابه از گوشت طیور از  14 فرصت ایجاد شده برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان کردستان است.

در پایان طرحهای تبصره 18 با دقت بررسی و نسبت به رفع موانع این طرح ها دستورات لازم مبذول شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه