English

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سنندج اعلام کرد:

سال گذشته قریب به ۱۸ هزار تن آسفالت تولید شد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سنندج از تولید و پخش قریب به 18 هزار تن آسفالت در سطح شهر سنندج در طی سال گذشته خبر داد و اعلام کرد: تولید، توزیع و پخش آسفالت در سطح معابر به منظور بهسازی و آسفالت معابر، افزایش ایمنی تردد شهروندان در سطح معابر و تسریع در عبور و مرور خودروها واجرای طرح های عمرانی انجام شده است.

سال گذشته قریب به 18 هزار تن آسفالت تولید شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فرشاد منبری در جمع خبرنگاران از تولید و پخش 18 هزار تن آسفالت در سال گذشته خبر داد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سنندج گفت: آسفالت معابر، محلات و خیابانهای سطح شهر یکی از خواسته های به حق شهروندان است که یکی از اولویت های این سازمان تولید آسفالت است.

  منبری بیان کرد: تولید، توزیع و پخش آسفالت در سطح معابر به منظور بهسازی و آسفالت معابر، افزایش ایمنی تردد شهروندان در سطح معابر و تسریع در عبور و مرور خودروها و اجرای طرح های عمرانی انجام می شود.

وی از تولید، پخش و توزیع قریب به 18 هزار تن آسفالت در سطح شهر سنندج در طی سال گذشته خبر داد و اعلام کرد: بیشترین آسفالت تولید شده  در سال گذشته صرف آسفالت و بهسازی معابر سطح منطقه دو و ناحیه منفصل شهری نایسر با 6800 تن  و کمترین آن نیز مختص به  آسفالت و بهسازی معابر ناحیه ویژه بهاران با 1150 تن بوده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: سال گذشته 2200 تن آسفالت تولید شده صرف بهسازی پروژ های عمرانی در حال اجرا شده ا ست

منبری همچنین اضافه کرد: علاوه بر تولید آسفالت  سال گذشته بیش از 7 هزار تن ماسه شسته، 15 هزار و 372 تن اساس و زیراساس، بتن 499 تن، 9هزار و 400 تن سنگ لاشه، 3 هزار و 110 تن سیمان فله و 70 هزار و 700 تن قیر آمار تفکیکی مصالح تحویلی جهت استفاده در سطح مناطق چهارگانه و نواحی منفصل و همچنین پروژه های عمرانی تولید وتوزیع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه