English

مدیر مخابرات منطقه کردستان خبرداد:

پاسخگویی به چهار میلیون و ۹۷۰ هزار و ۳۳۴ تماس با سامانه ۱۱۸

مدیرمخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون چهار میلیون و 970 هزار و 334 تماس با سامانه 118 استان گرفته شده است افزود: این تماس ها توسط پرسنل واحد 118 مخابرات منطقه کردستان پاسخ داده شده است.

 پاسخگویی به چهار میلیون و 970 هزار و 334 تماس با سامانه 118

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛آزاد حکمت از پاسخگویی به چهار میلیون و 970 هزار و 334 تماس با سامانه 118در سطح استان خبرداد.

وی با بیان مطلب فوق خاطر نشان ساخت: ساعات ترافیک 118 استان را در صبح ها 10 الی 14 و بعد از ظهر ها 16 الی 19 اعلام کرد و گفت: در این ساعت ها به دلیل تماس بالای مشتریان، زمان انتظار افزایش خواهد یافت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، افزود: حداکثر زمان انتظار برای هر مشتری 120 ثانیه تعریف شده است.

 حکمت همچنین میانگین پاسخگویی به تماس مشتریان را بر حسب ثانیه عنوان کرد و گفت: میانگین پاسخگویی به تماس ها در استان 16 ثانیه است.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: در سامانه 118 منطقه کردستان، تعداد 530 هزار و 516 شماره ثبت شده است که از این تعداد پنج هزار و 700 شماره آن مربوط به دایری های سال جاری است.

مدیرمخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه سامانه 118 در استان متمرکز است و مشتریان داخل استان بدون شماره گیری کد استان می توانند به صورت شبانه روزی با این واحد ارتباط برقرار کنند اظهارداشت: تعداد 31 نفر در چهار شیفت کاری آماده پاسخگویی به تماس مشتریان هستند.

حکمت یادآورشد: مشتریان برای برقراری ارتباط با سامانه 118درخارج از استان می توانند با شماره گیری کد استان مورد نظر و شماره گیری عدد سه به تعداد هشت بار با 118 آن استان تماس بگیرند.

وی در پایان ابرازداشت: یکی از برنامه های تکریم مشترکین و اثر بخش در رضایت مندی مردم،واحد 118 است که با پاسخگویی به موقع، رعایت ادب و نزاکت، راهنمایی تماس گیرندگان و بروز بودن اطلاعات تلاش شده در تحقق این مهم کوتاهی صورت نگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه