English

به مناسبت هفته پدافندغیرعامل؛

مخابرات منطقه کردستان باردیگر توان خود را در مواقع بحران به نمایش گذاشت

مخابرات منطقه کردستان با برگزاری مانور پدافند غیر عامل و قطع ارتباط یکی از مراکز مخابراتی بار دیگر توان خود را در مواقع بحران به نمایش در آورد.

مخابرات منطقه کردستان باردیگر توان خود را در مواقع بحران به نمایش گذاشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛مخابرات منطقه کردستان باردیگر توان خود را در مواقع بحران به نمایش گذاشت.

در این مانور که با حضور معاون سیاسی  امنیتی استانداری کردستان،معاون فاوا سپاه بیت المقدس کردستان،مسولین استانی و مدیریت، معاونین و مدیران مخابرات منطقه در مرکز شهید چمران سنندج برگزار شد، معاون سیاسی امنیتی استاندارکردستان ضمن تقدیر ودست مریزاد به مدیریت و مجموعه مخابرات کردستان ، تلاش و فعالیت های این مجموعه در راستای ارائه خدمات بروز مخابراتی را درخور تقدیر دانست و گفت: موفقیت مخابرات منطقه کردستان در برگزاری این مانور با جایگزین مسیر و بدون قطع ارتباط مخابراتی ،یکی از نشانه های جدیت و اهتمام پرسنل منطقه در انجام زیر ساخت ها و خدمات مخابراتی به مشتریان است.

حسین خوش اقبال با اشاره به اینکه مخابرات منطقه کردستان در دو بخش قطع ارتباط راه دور و تغذیه نیرو (برق شهری) مانور پدافند غیر عامل را با موفقیت انجام داده است خاطر نشان کرد: انتظار می رود سایر دستگاه ها و سازمان ها نسبت به برگزاری انجام مانور در حوزه خود اقدام نمایند.

در ابتدای این مانور مدیر مخابرات منطقه کردستان، ضمن تشکر از حضور و همراهی مسولین استانی به تشریح چگونگی این مانور پرداخت و به لحاظ فنی توضیحات لازم را ارائه نمودند.

آزاد حکمت افزود: در این مانور که در مرکز OMC استان برگزار شد مسیر ارتباط شهرستان قروه - سنندج قطع شد و بدون قطع ارتباط و بوجود آمدن اختلال مخابراتی برای مشترکین، ارتباط مجدد از مسیر جایگزین برقرار شد.

وی همچنین به مانور قطع برق شهری اشاره کرد و گفت: در این مانور برق شهری قطع می شود که به صورت اتوماتیک دیزل ژنراتور مخابرات روشن و برق مورد نیاز را تامین می کند.

حکمت در پایان خاطر نشان ساخت: مخابرات منطقه کردستان در هفته پدافند غیر عامل تعداد ده مانور را در حوزه های مختلف مخابراتی از جمله قطع سرویس اصلی 118و استفاده از سرویس پشتیبان، قطع سامانه AAA(3play))سامانه شارژینگ و سرویس اینترنت مشترکین مخابرات( و زیر بار آمدن بلافاصله سامانه جایگزین استانی بدون قطع سرویس مشترکین،نشست تخصصی و مانور دور میزی نابودی یکی از مراکز تلفن شهری انجام داده است که هر کدام از این مانورها با موفقیت صورت گرفته فرایند ارتباط مجدد بدون مشکل برقرار شده است.

در حین برگزاری مانور ،کارشناسان مرتبط روند وچگونگی اجرای مانور را بر روی مانیتور برای حاضرین تشریح کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه