English

مدیرمخابرات منطقه کردستان:

با سرمایه گذاری ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال ۳ پروژه مخابراتی مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در مراسم افتتاح 3 پروژه مخابراتی در شهر حسن آباد یاسوکند افزود: این پروژه ها شامل جایگزین و ارتقاء سویچ ثابت به تکنولوژی جدید ، سیستم فایبر هوم و CWDMمی باشد که با سرمایه گذاری8میلیارد و 300 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

 با سرمایه گذاری 8 میلیارد و 300 میلیون ریال 3 پروژه مخابراتی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت اظهار داشت: با سرمایه گذاری 8 میلیارد و 300 میلیون ریال 3 پروژه مخابراتی در حسن آباد یاسوکند مورد بهره برداری قرار گرفت.

بر اساس این گزارش ،این پروژه ها با حضور آیت الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه و نماینده مجلس خبرگان رهبری در کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان،فرماندار بیجار،  و مسولین استانی به بهره برداری رسید.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و مجموعه مخابرات منطقه در راستای ارتقاء و بروز رسانی به موقع سیستم های مخابراتی گفتند: خوشبختانه بازخورد تلاش و دلسوزی های پرسنل مخابرات در استان رضایتمندی و جلب اعتماد مشتریان است که این مهم در سطح استان محقق شده است.

 مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه برای اولین بار سیستم CWDM در شهر حسن آباد یاسوکند مورد بهره برداری قرار گرفته است گفت: این سیستم ظرفیت انتقال را چند برابر خواهد کرد که افزایش سرعت و امنیت انتقال از ویژگی های این سیستم است.

 حکمت با بیان اینکه سیستم سافت سویچ داخلی با برند ایرانی برای نخستین بار در کشور توسط مخابرات منطقه کردستان استفاده شده است افزود: این مهم با هدف تحقق شعار انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری و حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

وی به همکاران مخابرات منطقه که از ابتکار، ذوق و حس تعلق سازمانی خود جهت بهره گیری از سیستم های داخلی بهره گرفته اند دست مریزاد گفت و افزود: امیدوارم در آینده ، بیش از پیش بتوانیم از خلاقیت و تخصص این عزیزان استفاده نماییم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین از حمایت های مالی و معنوی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان ، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مسولین ارشد استانی جهت پیشبرد اهداف و توسعه خدمات شرکت مخابرات ایران در سطح استان تقدیر و تشکر نمود.

 حکمت به عملکرد مخابرات در حسن آباد یاسوکند اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت، خدمات تلفن همراه و اینترنت همراه از جمله محصولات مخابراتی است که به مشتریان ارائه می شود.

وی اظهارداشت: در حال حاضر یک هزار و 800 شماره تلفن ثابت منصوبه در این شهر وجود دارد که تعداد یک هزار و 500 شماره آن مشغول بکار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی