English

شهردار سنندج:

چهارمین المپیاد ورزشی محلات در ۱۶ رشته ورزشی برگزار می شود

شهردار سنندج از برگزاری چهارمین المپیاد ورزشی محلات در 16 رشته ورزشی خبر داد و گفت: این رقابتها در راستای غنی سازی اوقات فراغت و با هدف ترویج فرهنگ ورزش محلات به خصوص در بین جوانان و نوجوانان و گسترش ورزش های محلی و همگانی به عنوان زمینه ساز و مقدمه ورزش قهرمانی برگزار خواهد شد.

چهارمین المپیاد ورزشی محلات در 16 رشته ورزشی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛حشمت الله صیدی گفت:چهارمین المپیاد ورزشی محلات در 16 رشته ورزشی برگزار می شود.

شهردار سنندج عنوان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی محلات به منظور استعدادیابی در سطح محلات و ایجاد روحیه نشاط و شادابی و انگیزه در میان شهروندان به ویژه جوانان در دستور کار شهرداری سنندج قرارگرفت.

 صیدی گفت: این رقابتها در راستای غنی سازی اوقات فراغت و با هدف ترویج فرهنگ ورزش محلات به خصوص در بین جوانان و نوجوانان و گسترش ورزش های محلی و همگانی به عنوان زمینه ساز و مقدمه ورزش قهرمانی برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری چهارمین المپیاد ورزشی محلات در سنندج خبر داد و اذعان کرد: این دوره از مسابقات در 16 رشته ورزشی و در رده های آقایان، بانوان و جانبازان و معلولان کار خود  را آغاز خواهد کرد.

شهردار سنندج اضافه کرد: در چهارمین المپیاد ورزشی محلات آقایان در رشته های فوتبال بسکتبال، والیبال، بدمینتون، بازیهای فکری( تخته نرد )، مچ اندازی، کاراته، کونگ فو، دو میدانی، تنیس روی میز و کبدی با هم به رقابت می پردازند.

صیدی گفت: رشته های بسکتبال، والیبال، بدمینتون، دارت، آمادگی جسمانی و کاراته نیز در این دوره از رقابتها محتص به بانوان است.

وی در ادامه بیان کرد: رشته های تیرو کمان و دارت نیز در رده آقایان برای جانبازان و معلولان در نظر گرفته شده و کودکان هم در رشته گاولکی در دو رده سنی 7 تا 10 ماه و 10 تا 13 ماه  به رقابت خواهند پرداخت.

 صیدی همچنین تصریح کرد: علاقمندان جهت شرکت در چهارمین المپیاد ورزشی محلات می توانند از اول تا هشتم شهریور ماه به مدت یک هفته در محل چادرهای برپا شده واقع در میدان آزادی و سه راه نمکی به صورت رایگان نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

المپیاد ورزشی محلات سنندج

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: این دوره از رقابتها از تاریخ دهم تا هجدهم شهریور ماه به مدت یک هفته در محل سایت ورزشی مسابقات واقع در پارک ملت سنندج برگزار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: توزیع عادلانه امکانات در سطح محلات و ترویح منش پهلوانی و ورزش جوانمردانه می تواند زمینه ساز شناسایی استعداد و حضور جوانان و نوجوانان محلات را در سطح ملی فراهم آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه