English

شهردار سنندج:

خیرخواهی و کمک های خودجوش شهروندان سنندجی برای آسیب دیدگان زلزله غرب کشورستودنی خواند.

شهردار سنندج در پیامی از خیرخواهی و کمک های انسان دوستانه مردم شهر سنندج برای زلزله زدگان استان کرمانشاه تقدیر و این اقدام را حرکتی ستودنی دانست.

خیرخواهی و کمک های خودجوش شهروندان  سنندجی برای آسیب دیدگان زلزله غرب کشورستودنی خواند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج،شهروندان سنندجی در نقاط مختلف سطح شهر اقدام به جمع آوری کمک هاجهت انتقال به استان کرمانشاه و یاری رساندن به آسیب دیدگان حادثه زلزله اخیر هستند.

 شهردار سنندج ضمن تسلیت درگذشت جمعی از مردم  استان کرمانشاه در زلزله وسیع اخیر منطقه غرب کشور، گفت: در ساعات اولیه پس از زلزله مردم خیرخواه استان کردستان خصوصا شهر سنندج با تشکیل کمپین ها و گروه های مدنی اقدام به جمع آوری کمک های بسیاری برای مردم آواره سرپل ذهاب، قصر شیرین و ثلاث باباجانی نمودند.

مهندس حشمت اله صیدی  بیان کرد : نوع دوستی و همت بلند فعالان مدنی، هنرمندان و نخبگان اجتماعی در ایجاد این موج عظیم بسیار تاثیرگذار بود،

وی  بر لزوم ادامه ارسال کمک ها ی مردمی  برای تامین نیازهای حداقلی مردم  مناطق زلزله زده تاکید کرد.

مهندس صیدی افزود: وقوع حوادث طبیعی قابل جلوگیری نیست و باید با تشکیل تیم های امداد و نجات و تقویت کمیته های مدیریت بحران قبل از حوادث از افزایش آسیب ها جلوگیری کرد.

شهردار سنندج در پایان از همه ی مردم سنندج خصوصا فعالان مدنی، هنرمندان، خبرنگاران، ورزشکاران و نخبگان اجتماعی،مهندسین ، بازاریان ، اصناف ،جامعه پزشکی و دستگاه های اجرایی فعال در عرصه برای نشان دادن مهر و سخاوت مردمان این دیار تقدیر وتشکر  نمود.

شایان ذکر است بعد از ساعت اولیه این حادثه دردناک در کنار سایر نهادهای حمایتی و امدادی مردم نیز  در قالب کمپین ها وگروه های محلی در جهت جمع آوری کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه بصورت خودجوش در تلاش هستند و روزانه تعداد قابل توجهی خودرو حامل کمک های مختلف اعم از البسه و مواد خوارکی از سنندج به منطقه زلزله زده ارسال می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه