English

خط و نشان شمس آذر برای قرمزهای پایتخت

سرمربی تیم شمس آذر می‌گوید: شمس آذر سه‌شنبه نه برای آبی‌ها و نه برای قرمزها بازی نمی‌کند.

خط و نشان شمس آذر برای قرمزهای پایتخت
به گزارش خبرگزاری موج

، سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر در آستانه بازی روز سه شنبه با پرسپولیس با انتشار پستی در فضای مجازی هواداران خواست تا با حضور خود در ورزشگاه روزی به یادماندنی را رقم بزنند.

دقیقی در حالی این مطلب را منتشر کرده که در بخش هایی از این از پایان سخن گفته و برخی ها این صحبت را به نوعی خداحافظی سعید دقیقی از شمس آذر در پایان فصل قلمداد کرده اند.

دقیقی در این پیام عنوان کرده است:

گام به گام به پایان یک لیگ سخت و البته خاطره انگیز نزدیک شدیم و حالا من بیش از هر زمانی رسیدن به لحظه ی پایان را احساس می کنم.

پایان البته همیشه بد نیست، هنگامی که در امتداد یک فصل رضایت شما هواداران و ستایش اهالی فوتبال همراه باشد.

هنگامی که از عمق ناباوری روزگاری برآمده باشد که برای فرار از سقوط در لیگ یک تلاش می کردیم و سال بعد صعودی بی مانند به لیگ برتر را رقم زده باشیم.

هنگامی که در شروع یک لیگ سخت کاندید اول سقوط باشیم و در پایان همان لیگ فارغ از سقوط به یک پایان با شکوه بیاندیشیم

البته قرعه، پایان همراهی ما با شما هواداران را یک هفته زودتر رقم زد اما جای شکرش باقی است که سه شنبه ی پیش رو فرصت دیدار با شما هواداران همیشه همراه خواهد بود و من و بازیکنانم این فرصت را داریم که در یک بازی بزرگ، پایانی خوش را مقابل چشمان شما رقم بزنیم.

آخرین دیدار با شما که به رسم معمول به لحظه ی نزدیک پایان منجر خواهد شد اما چه بهتر که این پایان با حضور با شکوه شما، پیروزی شرافتمندانه ما و اعتبار و آبروی همه‌ی قزوین همراه باشد.

ما سه شنبه نه برای آبی‌ها بازی می‌کنیم و نه برای قرمزها.... ما فقط برای شما هواداران همیشه همراه بازی خواهیم کرد که برای یک خداحافظی باشکوه ورزشگاه را لبریز از جمعیت خواهید کرد، چنانکه که پیشتر در هفته‌های پایانی لیگ یک نیز ثابت کردیم که فارغ از قهرمانی خود به اعتبار شهر و احترام جوهره ی پاک فوتبال بیش از هر چیزی توجه داریم.

وعده دیدار ما سه شنبه ساعت بیست ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برای یک خداحافظی باشکوه!!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه