English

سرمربی استقلال:

ما تیم شرمنده نیستیم/حتما قهرمان می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اطمینان از اینکه تیمش در پایان فصل قهرمان لیگ خواهد شد، گفت: من هیچوقت قول قهرمانی نداده ام اما با تمام وجود برای موفقیت استقلال تلاش خواهیم کرد.

ما تیم شرمنده نیستیم/حتما قهرمان می‌شویم
به گزارش خبرگزاری موج

​، جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز یکشنبه ۶ خرداد تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: دو هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر زمان باقی مانده است و تمام تمرکزمان روی دیدارها است. از روز اول گفتم که تا آخرین روز می‌جنگیم و زحمت خواهیم کشید.

او ادامه داد: هیچوقت قول قهرمانی نداده‌ام من گفته‌ام اگر ۱۳ بازیکن هم داشته باشیم برای قهرمانی می‌جنگیم.

او ادامه داد: خیلی ها دوست نداشتند که استقلال نتیجه بگیرد و اعلام کردند که تیم پنجم و سیزدهم می شود اما من از روز اول گفتم که استقلال بزرگ است و نباید آن را کوچک کنیم که خدا را شکر با کمک هواداران و بازیکنان این اجازه را به آنها ندادیم. تا لحظه آخر نمی گذاریم آب خوش از گلوی کسی پایین رود.

سرمربی استقلال افزود: پرسپولیس تحت فشار است و اطمینان دارم در پایان لیگ جام قهرمانی از آن استقلال است. من صحبت های بعد از بازی با نساجی را عینا تکرار می کنم، شما خودتان قضاوت بازی های پرسپولیس برابر سپاهان و ملوان را ببینید و بعد قضاوت دیدار ما با مس رفسنجان و نساجی را هم ببینید. بحث آن روز ما کاملاً درست و فنی بود، چون با این اتفاقاتی که داور رقم می‌زند مگر می‌شود قهرمان شد؟

نکونام خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال حق ندارند روزی بد تمرین کنند ما این همه هوادار داریم؛ مگر می‌تواند بازیکن کم‌کاری کند. نکته دوم این است که تیمی که باید شرمنده باشد ما نیستیم. ما زحمت‌مان را کشیدیم؛ کسانی دیگر باید شرمنده باشند که شرایط را سخت کردند، وگرنه ما تا الان قهرمان شده بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه