English

نمایندگان تنیس ایران از راهیابی به جمع ۱۶ نفر برتر جهان بازماندند

نمایندگان تنیس روی میز ایران با شکست در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های فیدر کرواسی از راهیابی به جمع ۱۶ نفر برتر بازماندند.

نمایندگان تنیس ایران از راهیابی به جمع ۱۶ نفر برتر جهان بازماندند
به گزارش خبرگزاری موج

، مسابقات تنیس روی میز فیدر کرواسی امروز جمعه با برگزاری دیدارهای مرحله ۱/۱۶ نهایی پیگیری شد. در این مرحله از مسابقات نیما عالمیان به مصاف پارک گیوهیون از کره‌جنوبی رفت و با نتیجه ۳ بر یک مقابل این بازیکن شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

عالمیان در گیم نخست ۱۲ بر ۱۰ بازی را واگذار کرد. گیم دوم با برتری ۱۱ بر ۸ عالمیان ادامه پیدا کرد. گیم سوم این دیدار با زیرکی حریف کره‌ای با حساب ۱۲ بر ۱۰ به اتمام رسید. در گیم چهارم عالمیان با قبول شکست با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ در مجموع ۳ بر یک از راه‌یابی به دور بعد بازماند.

همچنین امیرحسین هدایی دیگر نماینده کشورمان با قبول شکست ۳ بر یک مقابل وانگ چون تینگ از هنگ‌کنگ از راهیابی به جمع ۱۶ بازیکن برتر فیدر کرواسی بازماند.

هدایی در گیم نخست در حالی‌که بازی پایاپای پیش می‌رفت با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ گیم را واگذار کرد. پینگ‌پنگ باز ایران در گیم دوم با برتری بر حریف موفق شد با حساب ۱۶ بر ۱۴ به پیروزی دست یابد. در گیم سوم حریف قدرتمند هنگ‌کنگی نبض بازی را در دست گرفت و در دو گیم متوالی با نتیجه ۱۱ بر ۲ گیم را به سود خود به پایان برد.

بدین ترتیب بازی با مجموع ۳ بر ۱ به سود وانگ دارنده رنکینگ ۴۴ دنیا به اتمام رسید و امیرحسین هدایی نیز از راه‌یابی به مرحله یک هشتم پایانی فیدر کرواسی بازماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه