English

تیم ملی تنیس برای حضور در تیم منتخب آسیا راهی مالزی شدند

فرشاد صفتی، مدیر تیم‌های ملی تنیس از برگزاری مسابقات قهرمانی توسعه تنیس آسیا از ۱۸ فروردین به میزبانی مالزی خبر داد که دو نماینده ایران در این رویداد حضور دارند.

تیم ملی تنیس برای حضور در تیم منتخب آسیا راهی مالزی شدند
به گزارش خبرگزاری موج

، فرشاد صفتی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی توسعه تنیس آسیا در کوچینگ مالزی تاکید کرد: این رقابت‌ها از ۱۸ فروردین و به مدت ۱۴ روز برگزار می‌شود که با دعوت فدراسیون تنیس آسیا هانا شعبانپور و کیارش صادقی صبح امروز تهران را به مقصد مالزی ترک کردند. هدایت این تیم بر عهده فربد فهمی است که هدایت تیم منتخب آسیا را بر عهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: این دو تنسیور جوان ایران به دلیل درخشش در رویدادهای مختلف از جمله مسابقات عمان با دعوت فدراسیون تنیس آسیا انتخاب شده تا در کنار نمایندگانی از کشورهای چین، هنک‌کنگ، اندونزی، ژاپن، مالزی، میانمار، نپال، سوریه، هند، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، چین تایپه، ازبکستان، تایلند، کره در قالب تیم‌های غرب و آسیانه میانه و شرق آسیا به مصاف رقبای خود در دو بخش انفرادی و دونفره بروند.

مدیر تیم‌های ملی تنیس به حضور تیم دختران و پسران ایران در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال اردن هم اشاره کرد و گفت: ۳ تنیسور در دو بخش دختران و پسران با هدایت هنگامه عزیزی و امیرحسین اسفندیاری دوم اریبهشت ماه راهی اردن می‌شوند تا در مسابقات انتخابی و تیمی غرب آسیا به میدان بروند. دو تیم برتر این رویداد جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان که شهریورماه سال آینده برگزار می‌شود را به دست خواهند آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه