English

سرمربی پرسپولیس:

هنوز با تیم ایده‌آل فاصله داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز داشت: هنوز به تیمی که خودم دوست دارم و تیمی که باید از نظر تاکتیکی و بدنی برسیم، فاصله داریم.

هنوز با تیم ایده‌آل فاصله داریم
به گزارش خبرگزاری موج

، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نساجی که با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه آزادی به پایان رسید، اظهار کرد: سه امتیاز مهمی را گرفتیم و بازی‌های آخر نیم‌فصل و فشردگی مسابقات به گونه ای است که باید نتیجه بگیریم و خودمان را بالای جدول نگه داریم.

او ادامه داد: حساسیت بازی بالا بود و بازیکنان این موضوع را می‌دانستند. بازی را کنترل و خوب مدیریت کردیم؛ هر چند در پایان بازی باید به فکر بازی بعد هم باشیم و تعویض‌هایی داشتیم که نسبت به نیمه اول ناهماهنگ شدیم اما خوشحالیم که پیروز از میدان خارج شدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه تیم نساجی با جان و دل بازی کرد و شرایط آنها در جدول به گونه‌ای بود که باید امتیاز می‌گرفتند، گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند و هر زمان کنار ما هستند با انرژی بیشتری بازی می‌کنیم.

گل‌محمدی در مورد تعویض اسماعیلی‌فر و صادقی توضیح داد: فکر بازی بعدی هم هستم و سه روز دیگر به دلیل برنامه فشرده به میدان می‌رویم. این نوع برنامه فشرده واقعا سخت است.

او در مورد بازگشت لوکادیا به پرسپولیس گفت: صحبت خاصی صورت نگرفته و تماسی نداشته‌ایم و مسائل مطرح‌شده مربوط به فضای مجازی است. مشخصا او را می‌خواهیم و نمی‌دانم شرایط قراردادی او چگونه است. پرسپولیس می‌تواند انتخاب خوبی برای او باشد و با توجه به شرایطی که در نیم‌فصل اول حضورش داشت بیشتر از پرسپولیس حضور او در این تیم به نفع خودش است.

سرمربی تیم فوتبال در مورد عدم صلابت این تیم در دیدار مقابل نساجی اظهار کرد: بله درست است. از کسب سه امتیاز واقعا خوشحال هستم. نیمه دوم باید بتوانیم گل بزنیم. بعد از اینکه از حریف خوب توپ می‌گیریم، گل نمی‌زنیم و محمد عمری موقعیت خوبی را از دست داد. باید پس از توپ‌گیری از حریف انتخاب‌های خوبی داشته باشیم اما متاسفانه در انتقال توپ خوب نبودیم و باید پس از اینکه توپ را از دست می‌دادیم دوباره دفاع می‌کردیم.

گل محمدی ادامه داد: جای کار داریم و هنوز به تیمی که خودم دوست دارم و تیمی که باید از نظر تاکتیکی و بدنی برسیم، فاصله داریم. به دلیل برنامه مسابقات و شرایطی که از ابتدای فصل داشتیم و همچنین لیگ قهرمانان آسیا انرژی زیادی از ما گرفت و به دلیل کمبود امکانات و ... شرایط سختی داشتیم. دوران سختی را پشت سر می‌گذاریم. گرفتن سه امتیاز را یاد گرفته‌ و بلدیم. برخی بازیکنان تجربه خوبی دارند و می‌توانند مدیریت کنند تا بازی را ببریم. بیرانوند، سروش و امید بازیکنانی هستند که می‌توانند به‌خوبی بازی را مدیریت کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه سرمربی تیم حریف معتقد بود که تیم گل محمدی تنها با یک موقعیت این دیدار را برد، گفت: این بزرگی تیم ما را می رساند و نشان می دهد فرصت طلب هستیم اما اینگونه نبود و موقعیت های خوبی در نیمه اول و دوم داشتیم و عمری نیز یک موقعیت تک به تک داشت.

گل محمدی با اشاره به اینکه مربی تیم های پایه استعدادیابی خوبی داشته اند و زحمات زیادی کشیده اند، اظهار کرد: اتفاق خوبی رخ داده است و ما سعی کرده ایم از این بازیکنان جوان استفاده کنیم و دوست دارم شرایط به گونه ای پیش برود که بتوانیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم.

وی در مورد بحث نظام وظیفه بازیکنان این تیم از جمله سرلک و عمری، توضیح داد: سرلک نمی تواند از نیم فصل دوم ما را همراهی کند و عمری شاید بتواند ادامه دهد هر چند اطلاعات دقیقی در موردش ندارم. این خدمت مقدس سربازی است و همه باید این دوران را بگذرانند و باید در نیم فصل دوم بازیکنان جایگزین پیدا کنیم و می‌دانیم که پیدا کردن بازیکن جایگزین برای آن ها خیلی سخت است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه به یاد ندارم تا این حد با مشکلات یک فصل مربیگری خود را آغاز کرده باشم، گفت: مصدومیت هایی برای بازیکنان به وجود آمد که به طور مثال امیری نیم فصل را از دست داد. مرتضی و یاسین نیز شرایط مشابهی دارند. عالیشاه، ترابی و سرلک نیز با مصدومیت مواجه شدند و بعضا سرماخوردگی گریبان تیم را گرفت. در یک مقطع زمانی 15 بازیکن تیم ما مصدوم شدند.

گل محمدی ادامه داد: یک نیم فصل بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم و می توانم بگویم به اندازه دو فصل برای من گذشت. تعطیلی های زیاد و وقفه های طولانی ما را اذیت کرد. هنوز یک بازی دیگر با مس رفسنجان در زمین این تیم داریم و هنوز کار ما تمام نشده است و امیدوارم بتوانیم روند خوبی در تعطیلات بگذرانیم که منجر به تقویت تیم شود.

وی در مورد جام ملت های آسیا و شرایط تیم ملی نیز، گفت: تیم خوبی داریم که بازیکنان با تجربه ای دارند امیدوارم تیم ملی موفق باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه