English

سرمربی پرسپولیس:

استقلال بازیکنان تاثیرگذاری دارد که باید آن‌ها را مهار کنیم

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی فینال جام حذفی گفت: فردا به تنها چیزی که فکر کنیم، پیروزی و برد است، برای گرفتن جام بازی می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

استقلال بازیکنان تاثیرگذاری دارد که باید آن‌ها را مهار کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار داربی فینال جام حذفی اظهار کرد: آخرین بازی فصل را در پیش داریم. تا اینجا خوب آمدیم و قهرمان لیگ هم شدیم اما هنوز کارمان کامل نشده است. به دنبال این هستیم که سال را با قهرمانی تمام کنیم و این هدف اصلی ماست. بعضی جاها نوشتند که انگیزه استقلال بیشتر است چون پرسپولیس لیگ برتر را گرفته است، این درست نیست و ما انگیزه داریم. این بازی برای تیم و هواداران مهم است و انگیزه‌مان کم نخواهد شد. بیشتر از قبل باید بجنگیم و تمرکز کنیم. این کار را باید در بازی فردا انجام دهیم. هر چند سختی‌های زیادی داشتیم و بازیکنان از نظر روحی و جسمی تحت فشار هستند، فردا به تنها چیزی که فکر کنیم، پیروزی و برد است. برای گرفتن جام بازی می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

او افزود: استقلال نشان داد که از نظر فنی فصل خوبی داشت. بازی خوبی از این تیم دیدیم و تیم قابل احترامی است. با احترام زیاد مقابل آن‌ها قرار می‌گیریم. باید سعی کنیم که کم‌اشتباه باشیم. آن‌ها بازیکنان تاثیرگذاری دارند که باید آن‌ها را مهار کنیم. این تقابل دیدنی و جذاب خواهد بود. هر دو تیم بازیکنان فنی خوبی دارند و شاهد بازی جذابی خواهیم بود.

گل‌محمدی همچنین گفت: بعد از بازی روی آن صحنه‌ای که در داربی برگشت توپ به دست گولسیانی خورد هجمه زیادی روی داوران شکل گرفت. بیشتر کارشناسان گفتند پنالتی نبود و این صحنه‌ها در خارج از ایران هم اتفاق افتاد. من اعتقاد دارم که اگر قرار بود در آن داربی یک پنالتی اعلام شود، آن صحنه روی عبدی بود. خیلی‌ها هم گفتند پنالتی بود اما زیاد به آن نپرداختیم. خیلی روی این مساله مانور شد و بیشتر به این خاطر بود که شاید احتمال می‌دادند در جام حذفی هم داربی برگزار شود. داشتند روی این مساله کار می‌کردند و این‌ها به خاطر این بود که روی داور داربی فشار بگذارند. این فشارها در چند روز گذشته برطرف شد. ما باید فصل را کامل تمام کنیم و در بازی فردا باید بتوانیم فصل را آن جوری که دلمان می‌خواهد به پایان برسانیم.

او درباره عملکرد داوران در طول فصل گذشته لیگ برتر هم گفت: همه متوجه این قضایا شدند. کسانی که فوتبال را می‌فهمند به جمع بندی رسیدند و برداشت خوبی از این اتفاقات داشتند. زیاد در این رابطه صحبت نمی‌کنم و دوست دارم تمرکزم روی بازی باشد. این مسائل همیشه در داربی‌ها مطرح می‌شود. برای تیم داوری فردا آرزوی موفقیت دارم. داوران خوبی در این داربی قضاوت می‌کنند و برایشان بهترین‌ها را می‌خواهم. اتفاقی که هنوز نیفتاده درباره‌اش صحبت نمی‌کنم. بعد از بازی می‌شود درباره مسائل فنی و داوری صحبت کرد. باید بتوانم بعد از ظهر تمرین خوبی داشته باشم و فردا تمرکز خوبی هنگام بازی داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه برای ضربات پنالتی احتمالی چه تدبیری اندیشیده است؟ گفت: روی ضربات پنالتی زیاد کار کردیم. ما بیرانوند را داریم که در گرفتن ضربات پنالتی مهارت دارد. امیدوارم کار به آنجا نکشد و بتوانیم قبل از پایان بازی نتیجه را برای خودمان کنیم و به اما و اگر نکشانیم. بازی سختی است و هدفمان این است که در ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

 

او درباره غایبان تیمش برای بازی فردا هم گفت: تنها مصدوم ما پریراست و بقیه سالم هستند

گل‌محمدی درباره ترکیب تیم و احتمال حضور عیسی آل‌کثیر و وحید امیری از ابتدای بازی اظهار کرد: ترکیب تیم بر اساس نیاز تیم است. وحید امیری در پست‌های مختلفی بازی کرد و بازیکنی است که در فوتبال ایران تکرار نمی‌شود. برایش آرزوی موفقیت دارم. او زیاد زحمت می‌کشد و تمرکز زیادی دارد. برایش آرزوی موفقیت دارم. او الگوی خوبی برای فوتبالیست‌هاست و شخصیت منحصر به فردی دارد و به تیم کمک کرده است. او از نظر فنی تاثیرگذار بوده و دوست ندارم فوتبالش تمام شود. عیسی هم انگیزه زیادی دارد و در بازی‌هایی که بوده کمک کرده است. ما یک تیم هستیم و مجموعه خوبی داریم. بازیکنان ما قابل تقدیر هستند و در شرایط سخت تصمیمات خوبی گرفته‌اند. آنها هیچ وقت درباره مشکلات صحبت نکردند. به تک تکشان افتخار می‌کنیم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

او درباره اینکه آیا راه برانکو را ادامه می‌دهد؟ گفت: همه می‌دانیم که در زمان برانکو با وجود مشکلاتی که بود، او چقدر خوب تیم را جمع کرد. برانکو توانست الگوی خوبی برای مربیان جوان‌تر باشد. من از او خیلی چیزها یاد گرفتم. او پایه‌گذار موفقیت‌های زیادی بود. باید از مربیانی مثل علی پروین هم که شروع کردند تقدیر کرد. مربیانی داشتیم که برای پرسپولیس افتخار آفرین بودند و همه‌شان قابل احترام هستند. برانکو هم برای پرسپولیس زحمت کشید و به وجود همه‌شان افتخار می‌کنیم. امیدوارم ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.

او در پایان درباره ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس در فصل بعد گفت: در این رابطه که ذهن‌ها را درگیر می‌کند صحبت نمی‌کنم. یک سال قرارداد دارم و بعد از بازی‌ هم درباره ادامه کار با مسئولان باشگاه صحبت می‌کنیم. قطعا بهترین تصمیم برای پرسپولیس گرفته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه