English

پرسپولیس برد و در کورس ماند

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با نساجی مازندران به پیروزی یک بر صفر رسید تا هم امتیاز با استقلال و دو امتیاز کمتر از سپاهان امیدوار بماند.

پرسپولیس برد و در کورس ماند
به گزارش خبرگزاری موج

، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران از هفته یازدهم (معوقه) لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر به پایان رسید.

پرسپولیس با این برد، ۲۹ امتیازی و با استقلال هم‌امتیاز شد تا اختلافش را با سپاهان در صدر جدول به دو امتیاز برساند. در جدول سپاهان با وجود شکست برابر گل‌گهر با ۳۱ امتیاز همچنان صدرنشین است و تیم‌های استقلال و پرسپولیس با ۲۹ امتیاز و به خاطر تفاضل گل در مکان‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

 

پرسپولیس تهران یک - نساجی مازندران صفر

گل‌ها: شهاب زاهدی برای پرسپولیس

کارت زرد: گیورگی گولسیانی، علیرضا بیرانوند

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس تهران: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، محمدمهدی احمدی، دانیال اسماعیلی‌فر (وحدت حنانوف)، مهدی ترابی (میلاد سورگی)، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی (میلاد سرلک)، سعید صادقی (محمد عمری)، شهاب زاهدی (مسعود ریگی) و امید عالیشاه

ترکیب نساجی: محمدرشید مظاهری، امیرمحمد هوشمند، امیرحسین سام‌دلیری، صابر حردانی (اسماعیل بابایی)، سعید غلامعلی‌بیگی، مهرداد عبدی، محمدرضا ترابی (احد جمشیدی)، فرشید اسماعیلی (امیرحسین مهجوری)، حسین زامهران، نونو دلگادو و علاء عباس (آریا برزگر)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه