English

حواشی بازی پرسپولیس و نساجی؛

از اعتراض بر نبود عدالت در بلیت فروشی از سوی نساجی تا شرمندگی پرسپولیس برای کمبود جا

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: عدالت در بلیت فروشی دیدار تیمش برابر پرسپولیس رعایت نشده است.

از اعتراض بر نبود عدالت در بلیت فروشی از سوی نساجی تا شرمندگی پرسپولیس برای کمبود جا

به گزارش خبرگزاری موج، ایزد سیف‌الله‌پور، مدیرعامل باشگاه نساجی پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر عنوان کرد: تماشاگر ما فعلا بیرون است. اینجا همه چیز برعکس است و اول تماشاگران پرسپولیس را به ورزشگاه فرستاده‌اند. این عدالت نیست. اگر فدراسیون می‌خواهد این تیم قهرمان شود، بحثش جدا است. اگر می‌خواهند عدالت را رعایت کنند، باید فقط پشت نیمکت این تیم پر شود. جایگاه هوادار ما خالی است اما جایگاه CIP که بلیت‌فروشی ندارد و دعوتی است را با هواداران پرسپولیس پر کرده‌اند.

وی ادامه داد: قرار بود فقط ۶۰۰ بلیت به پرسپولیسی‌ها برسد. الآن آقای رفعتی کار را گردن یگان ویژه می‌اندازد و یگان ویژه گردن چه کسی خواهد انداخت؟ چرا تماشاگر نساجی هنوز به ورزشگاه نیامده در حالی که جایش را به تیم حریف داده‌اند. ۳ ساعت به بازی مانده است و این نبوده است که بگویند ازدحام بوده و مجبور شده باشند هواداران را به ورزشگاه بفرستند. هواداران پرسپولیس را ساعت ۱۳:۵۰ عصر به استادیوم راه داده‌اند، بدون این که شلوغی باشد. این عدالت نیست. ما اجازه داشتیم ۶ هزار بلیت بفروشیم. اگر قرار بود رایگان باشد، ما ۱۰ هزار بلیت می‌فروختیم. الآن باید دنبال این باشیم که این افراد چگونه به ورزشگاه آمده‌اند.

 

فقط شرمنده هوادارانمان که نتوانستیم مکان بیشتری فراهم کنیم

معاون باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقادهای مدیرعامل نساجی به حضور تماشاگران پرسپولیس در جایگاه تماشاگران تیم میزبان گفت: ما مهمان هستیم و به میزبانی کاری نداریم. دست ما نیست چه تعداد هوادار وارد شود و باید مسئولان اجرایی فکری کنند.

محمد محمدی، معاون باشگاه پرسپولیس در آستانه بازی پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه وطنی قائمشهر گفت: بالاخره به آخرین بازی لیگ رسیدیم و امیدوارم بچه‌ها بتوانند اول با تن سالم وارد زمین و بدون مصدومیت از زمین خارج شوند. دوم اینکه با کسب نتیجه خوب، قهرمان لیگ شویم تا هواداران خود را شاد کنیم.

او درباره پر شدن سریع ظرفیت ورزشگاه وطنی نیز گفت: ما از ساعت ۱۲ و نیم در ورزشگاه بودیم و تقریبا از اولین لحظات باز شدن درها، ورزشگاه پر شد و متاسفیم که بیشتر از این نمی‌شود میزبان هواداران پر شمار خود باشیم. ظاهر ۶ هزار بلیت فروخته شده است و تعداد زیادی هوادار آمده‌اند. حیف این هوادار است که نمی‌توانند از نزدیک بازی را تماشا کنند. 

محمدی درباره اعتراض‌های ایزد سیف‌الله‌پور به بیرون ماندن تماشاگران نساجی نیز گفت: ما مهمان هستیم و به میزبانی کاری نداریم. دست ما نیست و باید از آقای سیف‌الله‌پور هم تشکر کنیم بابت این میزبانی. دست ما نیست چه تعداد هوادار وارد شود و باید مسئولان اجرایی فکری کنند.

 

از مسئولان امنیتی سوال بپرسید!

حجت‌الله بهمنی، مدیرروابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد حضور تماشاگران دیدار تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر، اظهار کرد: در سامانه بلیت‌فروشی لحاظ کردیم که هر کسی قصد دارد در جایگاه مربوط به هوادران نساجی بنشیند حتما باید از قبل بلیت را تهیه کرده باشند تا طرفداران هر تیم بتوانند در جایگاه خود قرار بگیرند و سازمان لیگ تا زمانی که تاییدیه مدیرعامل نساجی را اخذ نکرد، سامانه بلیت فروشی باز نشد.

وی در مورد اینکه چگونه تماشاگران بدون بلیت وارد ورزشگاه‌ شده‌اند؟ بیان کرد: نمی‌دانم تماشاگران دارای بلیت بوده‌اند یا بدون بلیت وارد شده اند اما مسئول ورود تماشاگران به ورزشگاه، مسئولان امنیتی هستند و باید از مسئولان امنیتی سوال پرسید که هواداران با بلیت وارد ورزشگاه شده‌اند یا بدون بلیت توانسته‌اند به ورزشگاه راه پیدا کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در مورد اینکه مدیرعامل نساجی اعلام کرده تا زمانی که هواداران پرسپولیس از جایگاه نساجی خارج نشوند، اجازه برگزاری بازی داده نمی‌شود، تصریح کرد: باید با مسئولان امنیتی صحبت کنیم ببینیم که آیا این تماشاگران بلیت داشته‌اند یا خیر؟ حتی درخواست‌های نساجی در مورد اینکه ۵۵۰۰ بلیت اختصاص یافته به میزبان توسط هواداران این تیم خریداری شود در سامانه بلیت‌فروشی لحاظ شد و کسانی که توانسته‌اند بلیت نساجی را در سامانه خریداری کنند، قبلا بلیت مسابقات نساجی را خریداری کرده‌اند و این موضوع به عنوان یک پیش‌ شرط لحاظ شده است.

 

در حال بررسی هستیم

بهمنی در واکنش به اظهارات تند مدیرعامل نساجی، عنوان کرد: بله وی معتقد است یک عده‌ای بدون بلیت وارد ورزشگاه شده‌اند که در حال بررسی موضوع هستیم. نساجی میزبان است و مسئولان ورزشگاه، مسئول ورود و خروج تماشاگران هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه