English

نشست خبری سرمربی پرسپولیس لغو شد

نشست خبری پیش از بازی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در برابر نساجی مازندران بنا به اعلام مدیر تیم رسانه ای این باشگاه لغو شد.

نشست خبری سرمربی پرسپولیس لغو شد

به گزارش خبرگزاری موج، بنا به اعلام مدیر تیم رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس تهران، نشست خبری یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم به دلیل تداخل کاری برگزار نمی‌شود.

نشست خبری پیش از بازی کارلوس انرخوس هرناندز سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه در سالن کنفرانس هتل سالار دره ساری برگزار شد.

گل محمدی قرار بود که در هتل میزبان بابلسر در ساعت ۱۹ امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

نساجی مازندران و پرسپولیس تهران درحالی فردا پنجشنبه در دیداری حساس در آخرین بازی فصل لیگ برتر به مصاف هم می روند که هوای آسمان قائمشهر و چمن ورزشگاه وطنی شرایط خوبی برای برگزاری این بازی را دارد.

در حالی لیگ به هفته آخر رسیده است که تکلیف تعیین قهرمان لیگ به هفته پایانی کشیده شده و در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته، پرسپولیس صدرنشین در قائمشهر میهمان نساجی است. پرسپولیس با برتری در این مسابقه می‌تواند بدون توجه به نتایج سایر بازی‌ها جام را به تهران ببرد.

باتوجه به شانس بالای پرسپولیس برای قهرمانی و احتمال برگزاری جشن قهرمانی در قائمشهر، مسوولان سازمان لیگ روز دوشنبه هفته جاری از ورزشگاه شهید وطنی بازدید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه