English

سرمربی گل گهر:

بابت سه امتیاز به بازیکنانم تبریک می‌گویم

سرمربی تیم گل گهر سیرجان ابراز داشت: به بازیکنانم بابت سه امتیاز تبریک می‌گویم. امتیازهای خیلی مهمی برای ما بود، به خاطر اینکه در بازی‌های قبلی نتیجه تساوی زیاد گرفتیم در حالی که مستحق پیروزی بودیم.

بابت سه امتیاز به بازیکنانم تبریک می‌گویم
به گزارش خبرگزاری موج

، در یکی از دیدارهای معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۵ میزبان سپاهان بود و توانست حریفش را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به رده هفتم جدول صعود کند.

مارینوس اوزونیدیس پس از پیروزی تیمش برابر سپاهان اصفهان اظهار کرد: امروز نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. فقط دو - سه نکته است که می‌گویم. ابتدا به بازیکنانم بابت سه امتیاز تبریک می‌گویم. امتیازهای خیلی مهمی برای ما بود، به خاطر اینکه در بازی‌های قبلی نتیجه تساوی زیاد گرفتیم در حالی که مستحق پیروزی بودیم.

او افزود: برای تیم سپاهان احترام زیادی قائلم. با توجه به تمام مشکلاتی که دیروز برای تیم سپاهان اتفاق افتاد نشان داد که از چه سطح بالایی برخوردار است.

سرمربی تیم گل گهر اضافه کرد: مجددا می‌گویم با وجود احترامی که برای تیم سپاهان قائلم، با توجه به اتفاقات دیروز اما، به بازیکنانم افتخار می‌کنم بعد از بازی‌ای که با استقلال بود و نمایشی که داشتند. فقط همین!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه