English

سرمربی گل گهر:

به تیمم افتخار می کنم و شکست را گردن می گیرم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: به تیمم افتخار می کنم و شکست را گردن می گیرم.

به تیمم افتخار می کنم و شکست را گردن می گیرم

به گزارش خبرگزاری موج، سعید الهویی بعد از پایان بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و گل گهر در جام حذفی که با برد پرسپولیس تمام شد، گفت: مسئولیت این شکست با من بود و معذرت می خواهم. دوست داشتم در روز کارگر، پیروز شویم و آن را به کارگران شرکت گل گهر هدیه بدهم. در نیمه اول نه پرسپولیس برتر بود و نه ما، اما اشتباهات ساده ای وجود داشت که به خودمان برمی‌گشت.

سرمربی گل گهر افزود: در نیمه اول برابر پرسپولیس تنبیه شدیم. باید برابر تیمهای بزرگ باهوش باشیم. از بازیکنان گلایه دارم اما به آنها افتخار می‌کنم چون نیمه دوم نمایش بهتری داشتیم.

الهویی با بیان اینکه تیمش می توانست گل دوم را به ثمر برساند، گفت: پرسپولیس را به وقت تلف کردن انداختیم. گلایه ام این است که چرا بازیکنانم در نیمه اول این کیفیت را ارائه ندادند. شاید تحت تاثیر جو ورزشگاه بودند. به تیمم افتخار می کنم و شکست را گردن می گیرم.

سرمربی گل گهر تاکید کرد که عدالت در بازی امروز تیمش مقابل پرسپولیس رعایت نشد. او همچنین از اظهارنظر درباره قضاوت وحید کاظمی داور مسابقه خودداری کرد.

الهویی در پاسخ به سئوالی درباره دلیل تعویض رضا شکاری و حضور عجیب وسلی بازیکن خارجی به جای او گفت: شکاری مصدوم بود. وسلی هم به جز دو سه حرکت اول عملکرد خوبی داشت و یک ضربه والی هم زد. همه بازیکنان ما کیفیت خوبی داشتند اما باید درس بگیریم و در مسابقات بزرگ ساده عمل نکنیم.

سرمربی گل گهر در پایان از صحبت درباره تیم ملی خودداری کرد و اظهار امیدواری کرد که تیمش با قرار گرفتن در جایگاه چهارم لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد. او گفت: چیزی که امروز در نیمه دوم دیدیم، حتی اگر به عنوان بیننده بیرونی هم این بازی را نگاه کنیم، لذت خواهم برد. وظیفه داریم در سه بازی باقی مانده هم کیفیت نیمه دوم را ارائه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه