English

پیروزی نساجی مازندران برابر نماینده هند

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و مومبای سیتی، با برتری شاگردان رحمتی در ورزشگاه آزادی به پایان رسید.

پیروزی نساجی مازندران برابر نماینده هند
به گزارش خبرگزاری موج

، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و مومبای سیتی در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان رحمتی به پایان رسید. محمدرضا آزادی (۱۴) و مدافع تیم فوتبال مومبای سیتی (گل به خوردی) (۳۲) برای نساجی گلزنی کردند.

حسین خطیر، امیرحسین سام دلیری، امیرمهدی جان ملکی، سعید غلامعلی بیگی، محمدرضا آزادی، محمود قائد رحمتی، محمدرضا ترابی، مرصاد سیفی، احسان حسینی، اسماعیل بابایی و محمدرضا عباسی ترکیب نساجی مازندران را در این بازی تشکیل می‌دادند.

فوربا تمپا لاچنبا، راهول بکه، مینگسان ماویا، ویکرام پارتاپ، لالیانزوالا چانگته، جورکیرات سینگ، رأی وینیت، بیپین سینگ سونائوجام، اکاش میش را، هالن نونگتدو و لالنگ ماویا بازیکنانی بودند که در ترکیب مومبای سیتی حضور داشتند.

برتری قاطع نساجی در مقابل چشمان هواداران اندک

تیم فوتبال نساجی مازندران در حضور اندک تماشاگران خود در ورزشگاه آزادی بازی خوبی را آغاز کردند و در دقیقه یک هم صاحب ضربه آزاد شدند که نتوانستند به خوبی از این فرصت استفاده کنند. قرمزپوشان مازندرانی در دقایق ابتدایی بازی فشار زیادی روی دروازه تیم مومبای سیتی آوردند و در دقیقه ۱۲ به.دلیل خطای بازیکنان نماینده هند صاحب ضربه آزاد شدند که محمدرضا آزادی آن را به دیواره دفاعی مومبای سیتی زد. در ادامه این جان ملکی بود که با یک پاس دقیق آزادی را صاحب تو کرد در دقیقه ۱۴ دروازه مومبای سیتی را باز کند.

نساجی که در اکثر دقایق این بازی برتر از حریف خود بود و بازی برتری را نسبت به نماینده هندی از خود به نمایش گذاشت. فشار شاگردان رحمتی و پرس تیم مومبای سیتی از خط دفاعی این تیم باعث شد مدافع این تیم با پاس اشتباه روی به عقب دروازه‌خود را باز کند تا نساجی ۲ بر صفر از حریف خود پیش بیفتد. بازیکنان نساجی بازی خوب خود در نیمه اول و برتری را حفظ کردند تا با پیروزی و بدون دریافت گل از نماینده هند به رختکن بروند.

نساجی نیمه دوم این دیدار را هم با همان برتری نیمه اول آغاز کرد، اما این بازیکنان مومبای سیتی بودند که در نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه نساجی آوردند. تنها صحنه تلخ این دیدار اخراج امیرمهدی جان‌ملکی در دقیقه ۶۸ بازی بود که باعث شد تمام برنامه‌های نساجی در نیمه دوم بهم بریزد و در لاک دفاعی فرو برود.

بازیکنان مومبای سیتی که ۱۰ نفره شدن نساجی را فرصت دیدند فشار زیادی را برای به قمر رساندن گل روی دروازه نماینده ایران آوردند اما راهی از پیش نبردند و نتوانستند به گل برسند تا این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود نساجی به پایان برسد. این پیروزی نساجی هیچ تأثیری در جدول برای این تیم نخواهد داشت، چرا که شاگردان رحمتی هیچ شانسی برای صعود به مرحله بعد ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه