English

مهدی طارمی:

در خصوص نسل طلایی تیم‌ملی باید مردم نظر بدهند

مهدی طارمی، مهاجم تیم‌ملی ایران با بیان اینکه این تیم پتانسیل کسب عنوان قهرمانی در جام‌ملت‌های‌آسیا را دارد ابراز داشت: در خصوص نسل طلایی تیم‌ملی باید مردم نظر بدهند.

در خصوص نسل طلایی تیم‌ملی باید مردم نظر بدهند
به گزارش خبرگزاری موج

تیم‌ملی فوتبال ایران در اولین دیدار از مرحله گروهی انتخابی جام جهانی با چهار گل هنگ کنگ را شکست داد.

مهدی طارمی پس از این پیروزی اظهار کرد: همین که توانستیم بازی را ببریم خوب است. بازی اول را با قدرت پشت سر گذاشتیم و موقعیت‌های بسیاری ایجاد کردیم. ان‌شاءالله روند خوبی را در پیش داشته باشیم.

او ادامه داد: بازی با ازبکستان سخت است. ازبکستان تیم خوبی است و در کافا با آنها بازی کردیم که شرایط دشواری را برای ما رقم زدند. ما می‌رویم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

طارمی در مورد پاس گل سردار آزمون گفت: قطعاً این نکته مثبتی است و در تمام این سال‌ها تکرار شده است. ما هیچ وقت خودخواه نبودیم و هر زمان که بتوانیم به تیم کمک کنیم و به هم پاس دهیم این کار را انجام داده‌ایم. من پاس‌های بسیاری به سردار داده‌ام همچنین او به من، این موضوع طبیعی است.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه قلعه‌نویی در اواخر مسابقه کمی از شیوه بازی ناراحت بود و ظاهراً از شیوه بازی شجاع خلیل‌زاده ناراحت بود، عنوان کرد: بحث شجاع خلیل‌زاده نبود. نیمه دوم بازی را شل گرفته بودیم و همچین اواخر نیمه اول این اتفاق افتاد. اگر بخواهیم قهرمان آسیا شویم باید این ذهنیت را برطرف کنیم و باید با تمام قدرت ۹۰ دقیقه بازی کنیم.

طارمی در رابطه با روند آماده‌سازی تیم‌ملی، گفت: قبل از این بازی‌ها دوستانه بود و حالا رسمی شده است. نمی‌توان تعیین کرد که با چه تیمی بازی کنیم، هرچند با تیم های قدرتمند بازی نکردیم اما به اهدافمان دست پیدا کرده‌ایم.

او در خصوص نسل طلایی تیم‌ملی و شانس قهرمانی در جام‌ملت‌های‌آسیا افزود: نمی‌توان گفت کدام نسل طلایی است و باید مردم نظر دهند. تمام تلاشمان را برای کسب قهرمان انجام می‌دهیم و با توجه به اینکه پتانسیل قهرمانی وجود دارد، طبیعتا تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

مهاجم تیم‌ملی در خصوص اتحاد در تیم ملی عنوان کرد: فکر می‌کنم اتحادی که سال های گذشته داشتیم دوباره پررنگ‌تر شده و ان‌شاءالله بتوانیم بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه