English

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران:

ایران استارت شروع جام جهانی را محکم می‌زند

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت:سعی می‌کنیم مرحله اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را متفاوت با گذشته طی کنیم.

ایران استارت شروع جام جهانی را محکم می‌زند
به گزارش خبرگزاری موج

مهدی طارمی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال برای دیدار با هنگ کنگ در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: اول از همه باید به اعضای تیم نوجوانان بابت افتخار آفرینی که انجام دادند، تبریک بگویم؛ درست است که این تیم بازی با انگلیس را واگذار کرد اما چیزی از ارزش‌های آنان کم نخواهد شد و امیدوارم در بازی بعدی بتوانند پیروز شوند و صعود خود را به دور حذفی نهایی کنند.

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: شرایط برای ما بسیار خوب و به گونه ای است که می توانیم تا فینال جام ملت های آسیا پیش رویم.

او ادامه داد: پس از مدت‌ها در ورزشگاه دستگردی که زمانی تیم  قدیمی پاس در آن بازی می‌کرد آمدیم، تیم‌هایی مانند پاس بازیکن ساز بودند و نوجوانان خوبی را به فوتبال ایران معرفی کردند و امیدوارم به چنین باشگاه‌هایی رسیدگی شود تا شاهد حضور بازیکنان خوب در فوتبال کشور باشیم.

طارمی در خصوص اردوی تیم ملی بیان کرد: این اردو اولین تمرین رسمی ما برای مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ است و برای ما بسیار اهمیت دارد که بتوانیم بازی اول خود مقابل هنگ کنگ را با قدرت شروع کنیم. می‌خواهیم شخصیت تیم ملی را به همه نشان دهیم و امیدوارم دل مردم را شاد کنیم.

مهاجم تیم ملی در پاسخ به این سوال که با توجه به سهمیه ۵/‌‬ ۸ تیم از قاره آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۶ و اینکه ایران دیگر مثل گذشته کار سختی برای صعود به جام جهانی ندارد، بیان کرد: مخالف چنین صحبت‌هایی هستم. در دوره‌های گذشته ما دو، سه بازی مانده بود به پایان رقابت‌ها صعود خود را به جام جهانی قطعی کردیم. در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ شرایط خاصی را تجربه کردیم و ما سعی می‌کنیم مرحله اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را متفاوت با گذشته طی کنیم.

مهاجم تیم پورتو در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعاتی که در رسانه‌ها در خصوص انتقال او به تیم‌های بزرگ اروپایی منتشر می‌شود، گفت: من فقط پاسخ سوالات در مورد تیم ملی را می‌دهم!

او در خصوص وضعیت تیم ملی پیش از جام ملت‌های آسیا بیان کرد: قطعاً بهترین عملکرد را از خودمان به نمایش خواهیم گذاشت. شرایط خوبی داریم و فکر می‌کنم می‌توانیم به فینال جام ملت‌ها صعود کنیم. امیدوارم همه رسانه‌ها از ما در این مسیر سخت حمایت کنند تا اتفاقات دوره‌های گذشته برای ما رخ ندهد.

مهاجم تیم ملی در خصوص دعوت از بازیکنان مُسِن به اردوی تیم ملی گفت: هر کسی یک نظری دارد و ما نمی‌توانیم جلوی نظر کسی را بگیریم. حرف هر کسی از سوی خودش، حق است. من موضعی در این خصوص ندارم. به عنوان مثال، په په، بازیکن تیم پورتو ۴۰ سال سن دارد اما تمام تلاشش را می‌کند و در تیم ملی پرتغال نیز حضور دارد. فوتبال نسبت به قبل پیشرفت کرده است و یکسری شرایط وجود دارد که بازیکنان اگر رعایت کنند، می‌توانند تا سن بالا بازی کنند. اگر بازیکن از خودش مراقبت کند و سطح کیفی خودش را حفظ کند، می‌تواند به تیم ملی کمک کند. من در جایگاهی نیستم که بگویم چه کسی باشد و چه کسی نباشد.

طارمی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال سرمربی تیم ملی تصمیم گرفته که یکسری بازیکن را دعوت کند و باید به نظر او احترام گذاشت. آرزو داریم که تیم ملی با هر بازیکنی که دارد بتواند موفق باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه