English

مدیرعامل پرسپولیس:

اگر بازیکنان سیب‌زمینی و تخم مرغ بخورند چیز بدی نیست/بچه‌ها اواخر بازی حریف را دست کم گرفتند

رضا درویش، مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل صنعت نفت ابراز ناامیدی کرد و این نتیجه را ناشی از دست کم گرفتن بازیکنان حریف در پایان بازی دانست. وی همچنین به کمبود غذای مناسب بازیکنان در حاشیه تمرین پرسپولیس در روزهای اخیر پرداخت.

اگر بازیکنان سیب‌زمینی و تخم مرغ بخورند چیز بدی نیست/بچه‌ها اواخر بازی حریف را دست کم گرفتند

به گزارش خبرگزاری موج، رضا درویش پس از تساوی دو بر دو این تیم مقابل صنعت نفت گفت: متاسفانه یک بازی را که فکر می‌کردیم امتیازش در دسترس است، از دست دادیم و شاید هم بچه‌ها اواخر بازی حریف را دست کم گرفتند و از این جهت امتیاز مسلم را از دست دادند. فکر می‌کردیم برنده‌ایم و بازی را ول کردیم. متاسفانه در یک ضد حمله گل خوردیم.

او درباره حواشی تمرین‌های پرسپولیس در چند روز اخیر و نیامدن غذای مناسب برای بازیکنان نیز گفت: متاسفانه این خبرها حاشیه است. ضروری و وظیفه نیست که باشگاه متعهد باشد و ناهار بدهد. اگر بازیکنان سیب‌زمینی و تخم مرغ بخورند چیز بدی نیست و بیشتر این حرف‌ها برای فضای مجازی بود.

درویش درباره اعتراض هواداران نسبت به قیمت بالای بلیت‌های بازی نیز گفت: ابتدا باید بگویم که قیمت بلیت ۳۰۰ هزار تومان نبود. ضمن اینکه درباره بلیت‌فروشی باشگاه نقشی ندارد و ما تعهدی به فدراسیون داشتیم حدود سه میلیارد تومان که باید پرداخت می‌شد و مقداری از پول بلیت‌ها هم که حدود ۵۰ درصد بود به شرکت توسعه پرداخت می‌شود. در حقیقت از این پول چیزی به باشگاه نمی‌رسد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران درباره صحبت‌های جواد نکونام علیه گل‌محمدی نیز گفت: صحبت درباره این مسائل به حاشیه بردن تیم است و الان همه می‌دانند که شاخص‌ترین مربی لیگ ایران در حال حاضر، آقای یحیی گل‌محمدی است.

او درباره صحبت‌های خود راجع به بدهی رادوشوویچ که گفته بود به او ارتباطی ندارد نیز گفت: به من گفتند که شخصا پرداخت می‌کنید که گفتم اینطور نیست و باید باشگاه پرداخت کند.

درویش درباره رای AFC علیه باشگاه سپاهان نیز گفت: متاسفانه برای فوتبال ما خوب نیست اما با توجه به اینکه ما کادر بین‌الملل قوی‌ای داریم اگر دوستان سپاهان بخواهند می‌توانیم آنها را کمک کنیم و از بین‌الملل ما استفاده کنند تا شاید رای برگردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه