English

باشگاه پرسپولیس روی بازگشت یورگن لوکادیا حساب می‌کند؟

رضا درویش، مدیر عامل پرسپولیس، اعلام کرد یورگن لوکادیا، مهاجم سابق هلندی تیم، دوست دارد به باشگاه برگردد و در این باره صحبت‌هایی داشته است.

باشگاه پرسپولیس روی بازگشت یورگن لوکادیا حساب می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری موج، رضا درویش، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد که یورگن لوکادیا، مهاجم سابق هلندی این تیم، علاقه‌مند است به پرسپولیس بازگردد و در این رابطه بحث‌هایی را مطرح کرده است.

به گفته درویش، لوکادیا یک یا دو بار با مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس مکالماتی داشته است. اما وضعیت این بازیکن هنوز مشخص نیست؛ زیرا یکبار اظهار داشته که دوست دارد به باشگاه بازگردد و بعداً منصرف می‌شود.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پس از شکایت باشگاه پرسپولیس از لوکادیا و حکمی که کمیته انضباطی فیفا صادر کرده است، او به پرداخت ۳۲۴ هزار دلار به باشگاه محکوم شده است. واکنش تندی هم از سوی این مهاجم در این باره صورت گرفته است.

در این حکم آمده است که اگر لوکادیا این مبلغ را پرداخت نکند، باشگاه چینی وی باید آن را به پرسپولیس پرداخت کند. اما باشگاه چینی هانگژو نیز در آستانه ورشکستگی قرار دارد. همچنین، لوکادیا هم ارتباط خوبی با این باشگاه ندارد و گفته می‌شود مدتی است که در تمرینات تیم شرکت نمی‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه