English

سجادگنج زاده طلای کاراته بازی های آسیایی را بدست آورد

سجادگنج زاده، نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم کاراته ایران با شکست حریف خود از قرقیزستان به مدال طلای بازی های آسیایی دست یافت.

سجادگنج زاده طلای کاراته بازی های آسیایی را بدست آورد

به گزارش خبرگزاری موج، در ادامه رقابتهای کاراته بازی‌های آسیایی در هانگژوی چین، سجاد گنج‌زاده دارنده مدال طلای المپیک و نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم ایران در دیدار فینال مقابل شادیکانوف از قرقیزستان به روی تاتامی رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد. 

گنج زاده پیش از این در دور نخست مقابل وادانا ایکسایاسان از لائوس ۸ بر ۲ به برتری رسید، وی سپس محمد آواییس از پاکستان را ۹ بر ۱ شکست داد و در نیمه نهایی نیز ۳ بر ۲ از سدکانگ تانگ از تایلند گذشت و راهی فینال شد.

این نهمین طلای کاروان ورزشی ایران در بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو بود. گنج‌زاده در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نیز قهرمان شده بود. او علاوه بر طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو، ۴ طلا دو نقره و یک برنز جهان و ۶ طلای قهرمانی آسیا در دو بخش تیمی و انفرادی را در کارنامه دارد.

روز گذشته(پنج شنبه) و در روز نخست مسابقات کاراته، بهمن عسگری نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم ایران پس از کسب دو پیروزی مقابل نمایندگان ازبکستان و کره جنوبی، مقابل ساکایاما از ژاپن شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

فردا(شنبه) و در روز سوم رقابت های کاراته بازی های آسیایی، در بخش مردان، امیر مهدی زاده در وزن ۶۷- کیلوگرم و مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- کیلوگرم و در بخش زنان نیز فاطمه سعادتی در وزن ۵۵- کیلوگرم زنان به میدان می روند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه