English

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان اعلام کرد :

لیگ جهانی والیبال نشسته در تیرماه سال آینده به میزبانی گنبد کاووس برگزار خواهد شد

استان گلستان تا این جای سال ۹۷ میزبان سه تورنمنت بین المللی بوده است .

لیگ جهانی والیبال نشسته در تیرماه سال آینده به میزبانی گنبد کاووس برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج گلستان ،  مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: استان گلستان همواره آماده میزبانی از تورنمنت‌های بین المللی است.

بهمن طیبی اظهار کرد: استان گلستان تا اینجای سال ۹۷ میزبان سه تورنمنت بین المللی بوده و مسابقات اسکواش غرب آسیا هم بهمن و اسفند امسال در گرگان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص لغو تورنمنت‌های بین المللی کاراته، کشتی و سپک تاکرا که قرار بود به میزبانی گلستان برگزار شود، گفت: ما برای برگزاری هر سه تورنمنت آمادگی داشتیم که رقابت‌های کاراته به دلیل تغییرات فدراسیون به زمان دیگری موکول شد، میزبانی رقابت‌های بین المللی کشتی روز جهانی کودک با نظر فدراسیون در تهران برگزار شد و رقابت‌های جهانی سپک تاکرا هم قرار است سال آینده در گلستان برگزار شود.

طیبی ادامه داد: لیگ جهانی والیبال نشسته هم تیرماه سال آینده به میزبانی گنبد کاووس برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: گلستان مشکلی برای برگزاری تورنمنت‌های بین المللی ندارد و برگزار نشدن سه تورنمنت در سال ۹۷ به دلیل تغییرات فدراسیون‌ها بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در خصوص منتفی شدن قانون منع به کارگیری روسای بازنشسته هیئت‌های ورزشی استان، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان به ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها اعلام کرد که با نظر مجلس شورای اسلامی این قانون شامل حال هیئت‌های ورزشی نمی‌شود و ۱۲ رئیس بازنشسته هیئت‌های ورزشی گلستان به کار خود ادامه خواهند داد.

طیبی در پاسخ به این سوال که آئین تجلیل از مدال آوران گلستانی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا چه زمانی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: منابع برگزاری آئین تجلیل از مدال آوران گلستانی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا در حال تامین است و در انتظار در دسترس بودن تمام مدال آوران گلستانی این رقابت‌ها هستیم و این برنامه تا پایان سال برگزار خواهد شد.

وی در خصوص کمک ۳۰۰ میلیون تومانی به تیم دارایی گز نماینده گلستان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور، یادآور شد: برای کمک ۳۰۰ میلیونی به تیم فوتبال دارایی گز تفاهم نامه‌ای با دستور استاندار گلستان منعقد شده که سهم هر نهاد در آن مشخص است و این اتفاق در اسرع وقت باید رخ دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر