English

لوکاکو دوباره به رم برمی‌گردد

روملو لوکاکو بعد از سال‌ها بار دیگر شاگرد ژوزه مورینیو شد.

لوکاکو دوباره به رم برمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بی‌ساکر، داستان پر پیچ و خم روملو لوکاکو در نقل و انتقالات تابستانی بالاخره به پایان رسید. مهاجم چلسی که در برنامه‌های مائوریتسیو پوچتینو در چلسی قرار نداشت، تایید کرد که برای امضای قرارداد با جالوروسی به رم سفر خواهد کرد و به این ترتیب شاگرد ژوزه مورینیو در رم خواهد شد.

لوکاکو و مورینیو قبلا نیز با هم در چلسی همکاری داشتند ولی مورینیو بعدا از سمت خود کنار رفت و حالا دوباره بعد از سال‌ها این دو هم‌تیمی می‌شوند.

مهاجم بلژیکی در مصاحبه با سایت Het Laatste Nieuws گفت که پرواز به رم برای امضای قرارداد با این تیم قطعی شده است. ظاهرا بازیکن سابق اینتر قراردادی قرضی و یک‌ساله را با رم امضا خواهد کرد.

روملو لوکاکو امروز یکشنبه به پایتخت ایتالیا سفر می‌کند تا در آزمایش‌های پزشکی رم شرکت کند. به این ترتیب لوکاکو به سری آ بازمی‌گردد. او قبلا در ایتالیا برای اینتر بازی کرد و حالا دوباره حضور در این لیگ را تجربه خواهد کرد. او در کنار تامی آبرهام، آندره بلوتی، سردار آزمون و پائولو دیبالا در خط حمله جالوروسی رقابتی فشرده برای حضور در ترکیب اصلی خواهند داشت.

رم فصل جدید رقابت‌های سری آ را ضعیف شروع کرده و بعد از دو هفته تنها یک امتیاز به دست آورده است تا فینالیست لیگ اروپا در فصل قبل شرایط بدی را تجربه کند. از طرفی غیبت مورینیو به دلیل محرومیت انضباطی نیز بدبیاری‌های رم را بیشتر کرده است. مورینیو پس از بازی با سویا در فینال لیگ اروپا که منجر به شکست جالوروسی در ضربات پنالتی شد، با آنتونی تیلور، داور بازی، به مشاجره پرداخت که از چشم یوفا دور نماند. به همین خاطر یوفا سرمربی رم را چهار بازی از همراهی تیمش در رقابت‌های اروپایی محروم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه