English

ژوزه مورینیو جریمه ۱۰ روزه شد

فدراسیون فوتبال ایتالیا ۱۰ روز ژوزه مورینیو را تعلیق کرد.

ژوزه مورینیو جریمه  ۱۰ روزه شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فوتبال ایتالیا، ژوزه مورینیو شروع فصل جدید سری آ را از دست داد و بر این اساس به مدت ۱۰ روز از همراهی تیمش محروم خواهد بود. این جدیدترین محرومیت مورینیو در یک ماه اخیر بعد از ناکامی رم در فینال لیگ اروپا بوده است.

فدراسیون فوتبال ایتالیا دلیل محرومیت مورینیو را انتقاد این مربی پرتغالی از دانیله چیفی داور بازی تیمش با مونتزا اعلام کرد.

ژوزه مورینیو بعد از دیدار با مونتزا با انتقاد از داوری گفت: او بدترین داوری بوده است که در دوران حرفه‌ای‌ام دیدم. به من اعتماد کنید! من داوران زیادی دیده‌ام. او وحشتناک بود. با هیچکس ارتباط انسانی درستی برقرار نکرد. او به بازیکنی که خسته بود و لیز خورده بود، کارت قرمز داد.

تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا این بود که اظهارات مورینیو غیر قابل قبول بوده و از عباراتی حاوی توهین، تحقیر و اغراق نسبت به داور استفاده کرده است. مورینیو با اظهاراتش نه‌تنها به وجهه و اعتبار داور، بلکه به کل سیستم داوری ایتالیا لطمه جدی وارد کرد.

محرومیت مورینیو به این معنی است که او بازی اول تیمش در فصل جدید را از دست خواهد داد. رم و مورینیو  ۵۰ هزار یورو نیز جریمه شدند.

این جدیدترین جریمه و محرومیت ژوزه مورینیو در یک ماه اخیر بوده است. او بعد از بازی با سویا در فینال لیگ اروپا که منجر به شکست جالوروسی در ضربات پنالتی شد، با آنتونی تیلور داور بازی نیز به مشاجره پرداخت که از چشم یوفا دور نماند. به همین خاطر یوفا سرمربی رم را چهار بازی از همراهی تیمش در رقابت‌های اروپایی محروم کرد. سرمربی رم  پس از این که یوفا او را با محرومیت ۴ جلسه‌ای محکوم کرد، از سمت خود در این نهاد کناره‌گیری کرد.

پیش از این آندره‌آ بودی وزیر ورزش ایتالیا، ژوزه مورینیو، سرمربی رم و هواداران این تیم را به دلیل حمله به آنتونی تیلور داور بازی رم و سویا در فینال لیگ اروپا محکوم کرده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه