English

مهدی طارمی آرزوی بازی در انگلستان را دارد

سایت footballfancast با اعلام اینکه طارمی آرزوی بازی در انگلستان را در سر دارد از وی به عنوان بهترین بازیکن حال حاضر آسیا یاد کرد.

مهدی طارمی آرزوی بازی در انگلستان را دارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از footballfancast،  تاتنهام هاتسپر اکنون به شدت روی مهدی طارمی مهاجم پورتو به عنوان جایگزین هری کین تمرکز کرده است. تاتنهام پیشتر پیشنهادی ۲۴ میلیون یورویی (۲۱ میلیون پوندی) به پورتو ارائه کرده است اما تیم پرتغالی برای این بازیکن ۳۰ میلیون یورو (۲۶ میلیون پوند) می‌خواهد.

بایرن مونیخ شاهد رد شدن پیشنهاد دیگری برای کین بوده است. بنابراین زمان برای بایرن خیلی زود در حال سپری شدن است. هری کین برای بازی با بارسلونا در خوان گامپر همراه تیم سفر نکرده است و به نظر باید او را جدا شده دانست.

آنژه پستچ‌اوغلو سرمربی تیم تاتنهام نیز اخیراً به رسانه‌ها گفته است تمایل دارد زودتر تکلیف نقاط مختلف تیمش مشخص شود تا در صورت نیاز این بخش ها را تقویت کند، اما آینده این مهاجم همچنان نامشخص است.

 

تاتنهام اکنون پیشنهادی ۲۴ میلیون یورویی (۲۱ میلیون پوندی) برای طارمی ارائه کرده است. این مهاجم «همیشه» آرزوی بازی در انگلیس را داشته است، اما پورتو جدایی او را آسان نخواهد کرد و او با بند آزادسازی ۶۰ میلیون یورویی (۵۲ میلیون پوندی) که در قراردادش گنجانده شده، محافظت می‌شود، اگرچه قرارداد او سال آینده به پایان می‌رسد.

خورخه مندس در مذاکرات بین تاتنهام و پورتو  فعالیت دارد و  به نظر می‌رسد که لندنی‌ها باید پیشنهاد خود را ۵ میلیون پوند دیگر افزایش دهند تا خرید بازیکن ایرانی را تضمین کنند.

این مهاجم ۳۱ ساله کار خود را در سرزمین مادری‌اش ایران آغاز کرد اما با پورتو نام خود را مطرح کرد. آخرین بار با ۳۱ گل و ۱۰ پاس گل توانست آقای گل پرتغال شود.

هفت مورد از این گل‌ها در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسیده است که نشان می‌دهد این ملی پوش ایرانی که ۳۶ گل برای کشورش به ثمر رسانده است، توانایی بسیار زیادی برای رقابت در بالاترین سطح دارد و مورد تمجید اهالی رسانه قرار گرفته است.

زک لوی یکی از خبرنگاران ادعا کرد که این مهاجم (طارمی) در حال حاضر به دلیل عملکرد ضعیف سون هیونگ مین در فصل گذشته، بهترین بازیکن آسیا است و او می‌تواند خرید بسیار خوبی باشد.

باید تاکید کرد که طارمی جانشین بلند مدت کین نخواهد بود. در واقع، او در حال حاضر ۳۱ سال دارد و ۱۲ ماه از هری کین بزرگ‌تر است اما طارمی با درخشش در لیگ قهرمانان سابقه قوی دارد. تاتنهام در صورت از دست دادن کین که ۳۲ بار در فصل گذشته گلزنی کرد، به بازیکنی نیاز دارد که تضمین‌کننده گلزنی در خط حمله تیمش باشد. بنابراین انتخاب، یک مهاجم جوان خطرناک است و به همین خاطر طارمی خرید خوب و مطمئنی است. 

ملی‌پوش ایرانی در سه فصل گذشته ۸۰ گل برای پورتو به ثمر رسانده است. او در کل دوران باشگاهی خود در مجموع ۱۹۱ گل به ثمر رسانده است. حالا تاتنهام می‌خواهد او را برای اولین بار به لیگ برتر بیاورد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه