English

تاتنهام خریدار طارمی شد!

بنا بر ادعای روزنامه اوجوگو، در صورت جدایی هری کین، آنگاه تاتنهام به سراغ مهدی طارمی خواهد آمد.

تاتنهام خریدار طارمی شد!

به گزارش خبرگزاری موج، هنوز وضعیت مهدی طارمی برای شروع فصل جدید نامشخص است. او فاصله چندانی تا پیوستن به میلان نداشت، ولی اصرار مدیران پورتو برای دریافت سود کلان از فروش ستاره ایرانی، باعث شد تا مدیران روسونری بی‌خیال خرید آقای گل لیگ پرتغال شوند.

فقط یک سال از قرارداد طارمی باقی مانده و پورتو نمی‌خواهد که این بازیکن را سال بعد به صورت رایگان از دست بدهد. با این حال، روزنامه آبولا نوشته است که مذاکرات پورتو و طارمی برای تمدید قرارداد موفقیت آمیز نبوده است. این بدان معناست که پورتو نتوانسسته طارمی را برای اینکه قراردادی طولانی‌تر ببندد متقاعد کند.

پورتو بی‌میل نیست که طارمی را همین تابستان با مبلغ خوبی به یکی از تیم‌های خواهان این ایرانی بفروشد. اما سن و سال مهدی و همچنین خواسته‌های بالای اژد‌ها سبب شده تا این بازیکن وضعیت نامشخصی داشته باشد و در شرایطی که چیزی تا آغاز فصل جدید باقی نمانده، حضور مهاجم ایرانی در جمع شاگردان کونسیسائو قطعی نیست.

حالا روزنامه اوجوگو پرتغال در شماره امروز خود مدعی شده که تاتنهام عملکرد مهاجم پورتو را زیر نظر گرفته است تا در صورتی که هری کین این تیم را ترک کند، طارمی به عنوان جانشین این بازیکن، قراردادش را با اسپرز به امضا برساند.

اوجوگو نوشته است با وجود اینکه انگلیسی‌ها پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی بایرن مونیخ را رد کردند، اما احتمال جدایی هری کین از تاتنهام همچنان وجود دارد و به همین دلیل نام طارمی به شایعات بازار بازگشته است.

در دو پنجره گذشته نیز از تاتنهام به عنوان یکی از تیم‌های خواهان مهدی طارمی نام برده می‌شد و حتی فوروارد اژد‌ها به صورت رسمی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه