English

رئیس فدراسیون فوتبال :

حضور بانوان در لیگ جدید فوتبال حتمی است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با تمهیداتی که در نظر گرفته شده در لیگ بیست‌وسوم شاهد حضور بانوان در برخی ورزشگاه‌ها خواهیم بود.

حضور بانوان در لیگ جدید فوتبال حتمی است

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی تاج در حاشیه مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تاکید کرد: لیگ امسال را به صورتی فعال و پویا دنبال خواهیم کرد و با تمهیداتی که در نظر گرفته شاهد حضور بانوان در استادیوم‌هایی که زیرساخت مناسب دارند، خواهیم بود.

وی ادامه داد: با قوانین جدید، حضور بازیکنان خارجی کم کیفیت در لیگ کاهش می‌یابد. از سویی دیگر در نظر داریم با بالا رفتن کیفیت لیگ، بازیکنان بیشتری را برای لژیونر شدن به دنیای فوتبال معرفی کنیم و شاهد ارتقای سطح فوتبال ملی باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: امسال با وجود سقف قراردادها حساسیت لیگ افزایش می‌یابد، چرا که در فصول قبل تیم‌هایی بودند که ۱۰ برابر سایر تیم‌ها هزینه می‌کردند و همیشه شاهد حضور چنین تیم‌هایی در بالای جدول بودیم اما با شرایط جدید این روند تغییر خواهد کرد.

وی از جوان شدن لیگ برتر فوتبال سخن گفت و افزود: با این روند میزان دوندگی تیم‌ها افزایش خواهد یافت که این مساله به تیم ملی و تیم امید ایران کمک شایانی می‌کند، از سویی دیگر سرمربیان تیم‌های ملی و امید لیگ را به دقت مورد بررسی قرار خواهند داد تا بازیکنان را به خوبی رصد کنند.

رئیس فدراسیون در مورد شرایط داوری هم تاکید کرد: بحث داوری و چیدمان داوری از جمله مسائل مورد انتظار ماست، در لیگ جاری انتظار ما این است که بحث داوری و اشتباهات تاثیرگذار به حداقل برسد. امیدواریم در مجموع VAR به لیگ برسد هر چند اگر از آغاز لیگ نرسید اما در مجموع آن را داشته باشیم. بحث نقل و انتقال پول بسیار سخت است و باید تمهیداتی برای این مساله اتخاذ شود.

تاج گفت: در برنامه لیگ برتر امسال همه موارد دیده شده؛ از جمله فیفادی‌ها، بازی‌های تیم ملی و رویدادهای برون‌مرزی و انتظار داریم همه باشگاه‌ها با تیم ملی و به خصوص تیم امید همکاری خوبی داشته باشند.

وی با اشاره به حضور بانوان در استادیوم‌های فوتبال گفت: یکی از شاخصه‌های ممتاز نسبت به لیگ گذشته به ورود بانوان باز می‌گردد و در استادیوم‌هایی که زیرساخت‌های لازم وجود دارد شاهد حضور آنها خواهیم بود، از جمله گل‌گهر، نقش‌جهان، فولاد، و نساجی و امیدوارم ورزشگاه آزادی نیز به زودی قابل بهره‌برداری باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: امیدواریم این آخرین سالی باشد که در مورد حق پخش تلویزیونی صحبت می‌کنیم چرا که در آینده‌ای نزدیک این مساله نیز در صدور مجوز حرفه‌ای دیده خواهد شد و از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می خواهیم این موضوع را در برنامه هفتم به دقت مورد بررسی قرار دهند چراکه در غیر این صورت فوتبال ایران متضرر خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه