English

رئیس فدراسیون فوتبال:

VAR بزودی راه اندازی می‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بزودی سیستم کمک داور ویدئویی در ورزشگاه‌های ایران نصب خواهد شد.

 VAR بزودی راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی تاج،در مجمع عمومی هیات فوتبال استان کرمانشاه، از تلاش فدراسیون برای تسریع در راه اندازی کمک داور ویدئویی(VAR) خبرداد و اظهارکرد: در حالی که برخی از کشورهای منطقه هم اکنون از این سیستم استفاده می کنند، اینکه ورزشگاه‌های ما هنوز به آن تجهیز نشده‌اند، اصلا خوب نیست.

وی ادامه داد: فدراسیون برای راه اندازی کمک داور ویدئویی به کارها سرعت بخشیده و تلاش می‌کند تا آن را سریعتر راه اندازی کند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: البته در داخل کشور نگرانی‌ها، سختی ها و مشکلاتی هم در این رابطه خواهیم داشت، با این وجود بزودی کمک داور ویدئویی را راه اندازی می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به رفع تعلیق آسیایی تیم‌های باشگاهی کشورمان اشاره کرد و گفت: حلقه اتصال بین المللی تیم‌های باشگاهی ما پس از تعلیق عملا قطع شده بود که اکنون وصل شده، اما این کافی نیست و باید صورت مالی، درآمد پایدار و یکسری از این گرفتاری ها رفع شود که کار سختی هم نیست.

تاج افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون ایران اعلام کرده که حق هیچگونه سندسازی برای تیم‌های باشگاهی را ندارد، در غیر اینصورت فدراسیون را برای مدت سه سال محروم خواهند کرد، بنابراین اگر تیمی صلاحیت مجوز حرفه‌ای را ندارد، نباید به او مجوز حرفه ای داده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: ما دو سهمیه اصلی در آسیا داریم که تغییر نمی کند و اگر یک تیم مجوز حرفه‌ای ندارد، می توانیم یک تیم دیگر را جایگزین آن کنیم، لذا نباید به بودن یک تیم اصرار کنیم.

وی به صحبت های رئیس کل سازمان خصوصی سازی در رابطه با خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هم اشاره ای داشت و افزود: خصوصی سازی این دو باشگاه باید بگونه ای باشد که بعدا بدهکار مردم نشویم، گر این مجموعه درآمد نداشته باشند و زیان انباشته داشته باشد، به همان مقدار هم سهامداران آن متضرر می شوند، بنابراین این مشکلات باید حل شود که قابل حل هم هست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه