English

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان مطرح کرد:

نام فدراسیون جانبازان و معلولان تغییر خواهد کرد

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان اعلام کرد: به دنبال تغییر نام این فدراسیون هستیم زیرا کلمه معلولان بار منفی دارد و باید نام آن را به ورزش جانبازان و توان یابان تغییر بدهیم.

نام فدراسیون جانبازان و معلولان تغییر خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج، شروین اسبقیان در مجمع عمومی هیئت جانبازان و معلولان اظهار داشت: استان مازندران در ابعاد و حوزه‌های مختلف وزنه ای سنگین در سطح کشور به شمار می‌رود.

وی افزود: ما دلاور مردی‌های لشکر ۲۵ ویژه عملیاتی و خط شکن مازندران را در ۸ سال دفاع مقدس به وضوح افتخار آفرینی‌هایش را دیدیم و شنیدیم و مازندران وزنه ای سنگین در همه حوزه‌ها به شمار می‌رود. مازندران همیشه و در همه رشته‌ها حرف زیادی برای گفتن دارد.

اسبقیان بیان داشت: ورزشکاران مازندرانی در تیم‌های ملی جانبازان و معلولین جزو بهترین‌ها هستند. در بخش مربیگری نیز ما شاهد و ناظر هستیم که بهترین مربیان و کارشناسان این بخش در استان مازندران حضور دارند.

وی ضمن تقدیر از همدلی و همراهی و حمایت اداره کل ورزش و جوانان مازندران از ورزش جانبازان و معلولین، افزود: امروز جوانان ما باید این مدیران جهادی را الگوی خودشان قرار دهند.

اسبقیان از ظرفیت بالای ورزش جانبازان معلولین مازندران گفت و بیان داشت: داشته‌های مازندران برای ورزش جانبازان و معلولین، بسیار پربار بوده که از همه عزیزان تشکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان داشت: استان مازندران همیشه برترین بوده و در سال گذشته نیز به عنوان هیئت برتر در سطح کشور انتخاب شده بودند.

وی تاکید کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند از ورزش جانبازان و معلولین حمایت کنند. این موضوع لازم الاجرا است که دستگاه‌های اجرایی اماکن ورزشی خودشان را رایگان در اختیار ورزشکاران جانبازان و معلولین قرار دهند.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: به دنبال تغییر نام فدراسیون هستیم. کلمه معلولان بار منفی دارد و به دنبال این هستیم نام فدراسیون را به نام «جانبازان و توان یابان» تغییر دهیم. ورزشکاران ما توانمند هستند و درخشش این عزیزان در میادین بین‌المللی ارزشمند است و نباید به این عزیزان ناتوان بگوییم، اینها ورزشکاران توانمند هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه